مطالب مرتبط:
رییس سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه : هنر با ظرفیت والای خود در انعکاس فرهنگ مقاومت نقش موثری دارد
دیدار رییس شورای راهبردی روابط خارجی با نخست وزیر ارمنستان
نرخ افزایش حقوق سالانه کارگران + نظر رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره تصمیم گیری برای افزایش دستمزد کارگران
رییس شورای راهبردی روابط خارجی ایران با پاشینیان دیدار کرد
30 ماه حبس برای رییس برکنارشده شورای المپیک آسیا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 15:252024-01-30سياسي

وزیر فرهنگ دوباره رییس شورای هنر شد


در جلسه شورای هنر شورای عالی انقلاب فرهنگی که دوشنبه، 9 بهمن ماه برگزار شد، اعضای شورای هنر، به اتفاق آرا محمدمهدی اسماعیلی را بار دیگر به عنوان رییس شورای هنر انتخاب کردند.

- در جلسه شورای هنر شورای عالی انقلاب فرهنگی که دوشنبه، 9 بهمن ماه برگزار شد، اعضای شورای هنر، به اتفاق آرا محمدمهدی اسماعیلی را بار دیگر به عنوان رییس شورای هنر انتخاب کردند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورای هنر، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه شورای هنر با تاکید بر اهمیت هنر در آموزش و پرورش گفت: سند جامع هنر در آموزش و پرورش که در این وزارتخانه در حال تدوین است، پس از تدوین در چند ماه آینده در شورای هنر طرح می شود.

رییس شورای هنر همچنین گفت: مصوبات شورای هنر به طور مداوم در جلسات شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی طرح و تصویب می شود که تصویب طرح بازار هنر کشور و تشکیل بنیاد پویانمایی از مصوبات اخیر شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

در این جلسه با حضور محمدمهدی اسماعیلی رییس شورا و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای شورای هنر، گزارشی از فعالیت های هنری آموزش و پرورش و گزارش های جشنواره های هنری فجر ارائه شد.

در گزارشی که از برنامه های هنری وزارت آموزش و پرورش برای دانش آموزان ارائه شد، بیان شد که ساحت هنر و زیبایی شناسی


برچسب ها: شورای هنر - شورای - شورای عالی انقلاب فرهنگی - رییس شورای هنر - شورای عالی انقلاب - انقلاب فرهنگی - محمدمهدی اسماعیلی
آخرین اخبار سرویس:

وزیر فرهنگ دوباره رییس شورای هنر شد

وزیر فرهنگ دوباره رییس شورای هنر شد