مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 14:452024-02-07سياسي

مساجد باید به مرکزی برای مدیریت محلات تبدیل شوند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه به کمبود تعداد مساجد در شهر کرمانشاه اشاره کرد و گفت: باید نهضت مسجدسازی در کرمانشاه راه اندازی شود.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه به کمبود تعداد مساجد در شهر کرمانشاه اشاره کرد و گفت: باید نهضت مسجدسازی در کرمانشاه راه اندازی شود.

حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری، امروز(18 بهمن) در همایش جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی که با حضور روحانیون و ائمه جماعات کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به لزوم احیاء و ارتقاء مساجد استان، اظهار کرد: روحانیون و ائمه جماعات باید توجه به مساجد را در اولویت کار خود قرار دهند.

وی افزود: هرچند طی سالهای اخیر اقامه نماز جماعت در مدارس و ادارات و ارگانها افزایش پیدا کرده، اما از آن سو اغلب مساجد برای نماز ظهر و عصر بسته هستند، لذا باید به مانند گذشته آنها را احیاء کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید براینکه باید کارکردهای مساجد را در استان افزایش داد، افزود: مساجد ما باید به مرکزی برای مدیریت محله تبدیل شوند و این وظیفه امام جماعت مسجد است که این اقدام را در دستورکار قرار دهد.

وی تاکید کرد: امام جماعات مساجد باید با خانواده های هم محله مسجد ارتباط برقرار کند، به منازل آنها بروند، از مشکلاتشان با خب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد باید به مرکزی برای مدیریت محلات تبدیل شوند

مساجد باید به مرکزی برای مدیریت محلات تبدیل شوند