مطالب مرتبط:
ارتقاء رتبه تحولی و رتبه رشد واحدهای دانشگاه آزاد استان یزد
ارتقاء رتبه تحولی و رشد واحدهای دانشگاه آزاد استان یزد
علت افزایش مهاجرت از استان های جنوبی به شمال ایران چیست؟
افزایش 29 درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران
افزایش 29 درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 09:302024-02-01اقتصادي

افزایش 72 درصدی دفاتر اسناد رسمی استان یزد


معاون امور اسناد اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد از افزایش 72 درصدی تعداد دفاتر اسناد رسمی این استان در سال جاری خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون امور اسناد اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد از افزایش 72 درصدی تعداد دفاتر اسناد رسمی این استان در سال جاری خبر داد.

محسن صحرایی در این خصوص اظهار کرد: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سال جاری درصدد جذب 9 هزار و 500 سردفتر اسناد رسمی است که این امر با احتساب اینکه هر دفترخانه یک دفتریار و حداقل یک کارمند داشته باشد زمینه اشتغال بیش از 38 هزار نفر از تحصیلکردگان را فراهم خواهد کرد.

وی افزود: یکی از وظایف سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، تنظیم روابط حقوقی بین اشخاص است تا از این طریق بهداشت حقوقی در جامعه حاکم شود که این مهم با تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی محقق می شود.

معاون اداره کل ثبت اسناد استان اضافه کرد : از سوی دیگر طرح الزام به ثبت سند رسمی که مراحل نهایی تصویب خود را سپری می کند عزم قانونگذار را در ارزش و جایگاه سند رسمی مشخص می کند تا با تنظیم سند رسمی در روابط حقوقی اشخاص شاهد کاهش اختلافات و کاهش پرونده های قضایی باشیم.

وی خاطرنشان کرد : در این راستا و توجه به اشتغالزایی جوانان ، دفاتر اسناد رسمی استان یزد با جذب سران دفاتر جدید بر اساس آزمون برگزار شده ، از 128 دفتر در سال جا


برچسب ها: اسناد - ثبت اسناد و املاک - دفاتر اسناد رسمی - اسناد رسمی - سازمان ثبت اسناد و املاک - ثبت اسناد - دفاتر اسناد
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 72 درصدی دفاتر اسناد رسمی استان یزد

افزایش 72 درصدی دفاتر اسناد رسمی استان یزد