مطالب مرتبط:
متن کامل قانون «سوت زنی» منتشر شد
دهه فجر 1100 طرح در لرستان کلنگ زنی یا افتتاح می شود
68 طرح در دهه فجر در خرمشهر افتتاح و کلنگ زنی می شود
1100 طرح عمرانی دهه فجر در لرستان کلنگ زنی و افتتاح می شود
کلنگ زنی پروژه 420 واحدی نهضت ملی مسکن محمودآباد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 10:202024-01-30سياسي

متن کامل قانون «سوت زنی» منتشر شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مقابله با فساد یکی از شعار های نمایندگان مجلس یازدهم بود لذا از مواردی که از اولین روز آغاز به کار این مجلس از سوی برخی نمایندگان مطرح شد، - متن کامل قانون حمایت از افشاگران فساد (سوت زنی) منتشر شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مقابله با فساد یکی از شعار های نمایندگان مجلس یازدهم بود لذا از مواردی که از اولین روز آغاز به کار این مجلس از سوی برخی نمایندگان مطرح شد، طرح حمایت از سوت زنی یا افشاگری فساد بود.

تا آن زمان؛ قانون مشخصی برای تحقق نظارت مردمی بر نهاد ها و دستگاه های اجرایی به تصویب مجلس شورای اسلامی نرسیده بود؛ در مجلس دهم یک بار طرحی تحت عنوان حمایت از گزارش دهندگان فساد از سوی جمعی از نمایندگان مطرح شد؛ اما راه به جایی نبرد؛ تا اینکه مجلس یازدهم با توجه به مطالبه ای که نسبت به تصویب قانونی برای حمایت از گزارش دهندگان فساد وجود داشت، بار دیگر طرحی مشابه را در دستور کار خود قرار داد که روندی طولانی را در کمیسیون قضایی طی کرد.

جمعی از نمایندگان طرح حمایت از افشاگران فساد موسوم به (سوت زنی) را تهیه و تدوین و جهت بررسی تقدیم هیئت رییسه مجلس کردند و یک فوریت آن نیز به تصویب وکلای ملت در جلسه علنی رسید.


برچسب ها: نمایندگان - مجلس یازدهم - مجلس - نمایندگان مجلس - فساد - آغاز به کار - گزارش
آخرین اخبار سرویس:

متن کامل قانون «سوت زنی» منتشر شد

متن کامل قانون «سوت زنی» منتشر شد