مطالب مرتبط:
نصب موشک بر روی شناورهای هشت متری سپاه پاسداران
ساخت 3 شناور پیشرفته تندرو برای سپاه/ نصب موشک برای نخستین بار در جهان روی یک شناور 8 متری
ببینید | شبیه سازی انهدام پایگاه هوایی پالماخیم اسراییل توسط موشک های پیشرفته سپاه
انتشار اولین ویدئو از شلیک موشک بالستیک از ناو شهید مهدویِ سپاه + ببینید
شلیک موشک بالستیک از روی ناو شهید مهدوی سپاه برای نخستین بار + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1402 ساعت 14:252024-02-14سياسي

نصب موشک بر روی شناورهای هشت متری سپاه


ما روز به روز و سال به سال قدم های بلندتری برمی داریم، از شناورهای هشت متری که روی آن موشک 30 کیلومتری نصب شده تا شناور شهید مهدوی که موشک بالستیک را از روی آن شلیک کردیم.

- فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما روز به روز و سال به سال قدم های بلندتری برمی داریم، از شناورهای هشت متری که روی آن موشک 30 کیلومتری نصب شده تا شناور شهید مهدوی که موشک بالستیک را از روی آن شلیک کردیم.

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه صبح امروز در همایش ملی شناورهای تندرو که با حضور فرمانده کل سپاه در دانشگاه خلیج فارس آغاز شد، اظهار داشت: دانش ساخت شناورهای تندرو بر را باید در کشور ایجاد کنیم و دانش بنیان ها در این عرصه کارهای بزرگی انجام داده اند.

  وی با اشاره به اهمیت تاب آوری، دریامانی و دریانوردی شناورها افزود: در زمینه دریانوردی جنس بدنه ها از فایبرگلاس به کربن تغییر کرده که بسیار محکم، قوی و سبک است تا بتواند سرعت و باربری شناورها را تحمل کند.

  سردار تنگسیری با بیان اینکه طراحی و ساخت این شناورها در نیروی دریایی سپاه انجام شده، گفت: برای ما این یک افتخار است که طراحی شناورهای تندروی آلومینیومی را جوانان زیر 35 سال انجام داده اند.


برچسب ها: فرمانده نیروی دریایی سپاه - شناور - فرمانده نیروی دریایی - نیروی دریایی سپاه - نیروی دریایی - موشک بالستیک - فرمانده
آخرین اخبار سرویس:

نصب موشک بر روی شناورهای هشت متری سپاه

نصب موشک بر روی شناورهای هشت متری سپاه