مطالب مرتبط:
تصاویر / دیدار نماینده ولی فقیه در استان قزوین از خانواده شهدای انقلاب اسلامی و مبارزین انقلاب
چهره پیشکسوت انقلاب در یزد تجلیل شد + تصاویر
محمودی کیا: تبلیغات سیاسی جهت دار یا پروپاگاندای رسانه ای علیه امام خمینی و انقلاب اسلامی وجود دارد/ شایعات و شبهات در تاریخ های مهم تاریخ انقلاب اسلامی منتشر می شوند؛ مثلا شب 13 خرداد یا 13 آبان/ بی بی سی از این نوع تبلیغات برای مقاصد خود استفاده می کند
معاون سیاسی سپاه: انقلاب اسلامی ایران پس از بعثت پیامبر، مهم ترین رویداد تاریخ بشریت است / در جغرافیای جهان، هیچ کشوری به اندازه ایران اهمیت ندارد
سازمان محیط زیست باید برای بیانیه گام دوم انقلاب برنامه داشته باشد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 22:052024-02-04سياسي

مبارزین و زندانیان سیاسی پیشکسوت قبل از انقلاب در قزوین تجلیل شدند


همایش تجلیل از مبارزین و زندانیان سیاسی مسلمان پیشکسوت قبل از انقلاب در قزوین به همت سپاه صاحب الامر (عج) قزوین برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، همایش تجلیل از مبارزین و زندانیان سیاسی مسلمان پیشکسوت قبل از انقلاب با حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین امشب در سالن اجتماعات تالار لاله سپاه صاحب الامر (عج) قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام مجتبی قائد امینی دبیر کانون زندانیان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب در قزوین در ابتدای این همایش اظهار کرد: خوشحالیم که هر سال درخت انقلاب را پربارتر و پرثمرتر و پرچم ایران اسلامی را برافراشته تر و نام امام راحل و رهبر معظم انقلاب و شهدا را بلندتر نظاره گر هستیم.

وی افزود: برخی از دوستان در دوران انقلاب به 10 تا 15 سال به زندان محکوم هستند اما چون انقلاب اسلامی ایران پیروز شدند از زندان آزاد شدند.

برای جلوگیری از تحریف، روایات روزهای انقلاب باید برای نسل جدید بازگو شود این مسوول تصریح کرد: هرگز فکر نمی کردیم انقلاب ایران به این زودی به پیروزی برسد و تصور می کردیم شاید 30 یا حتی 40 سال به طول انجامد اما رهبر کبیر انقلاب واقعا کارستان کرد و پیروزی انقلاب در حقیقت معجزه الهی بود و حاصل گفتن لبیک مردم به فرمایشات امام راحل بود.


برچسب ها: زندانیان سیاسی - قبل از انقلاب - انقلاب - قزوین - زندانیان - زندان - پیشکسوت
آخرین اخبار سرویس:

مبارزین و زندانیان سیاسی پیشکسوت قبل از انقلاب در قزوین تجلیل شدند

مبارزین و زندانیان سیاسی پیشکسوت قبل از انقلاب در قزوین تجلیل شدند