مطالب مرتبط:
چهار سناریوی آمریکا در قبال انصارالله یمن/ بایدن جنگ را ترجیح می دهد یا مذاکره؟
چهار سناریوی آمریکا در قبال انصارالله یمن؛ بایدن جنگ را ترجیح می دهد یا مذاکره؟
4 سناریوی آمریکا در قبال انصارالله یمن؛ بایدن جنگ را ترجیح می دهد یا مذاکره؟
ظریف: سیاست عاقلانه ای توسط جبهه مقاومت اتخاذ شده/ اسراییل و آمریکا در غزه شکست خورده اند/ مردم فلسطین با یک «انتخاب» مواجه نبودند، با یک «اضطرار» مواجه بودند
اذعان آمریکا به توان موشکی و پهپادی یمن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 21:402024-01-30سياسي

انصارالله: هر گونه ماجراجوایی آمریکا علیه یمن شکست می خورد


در ادامه درگیریهای یمن با حامیان رژیم صهیونیستی، عضو شورای عالی سیاسی یمن هشدار داد که هر گونه ماجراجویی آمریکا علیه صنعاء، به شکست منتهی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه خبری المیادین به نقل از محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن و از اعضای ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله  شامگاه امروز سه شنبه خبر داد که صنعاء از طریق عمان، پیامی از سوی آمریکا دریافت کرده است.

الحوثی با اشاره به اینکه آمریکا تهدید کرده است که همه جبهه ها را علیه یمن فعال خواهد کرد، به واشنگتن هشدار داد که هر گونه ماجراجویی که در راستای عملی کردن این تهدید باشد، به شکست منتهی خواهد شد.

محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن هم ساعتی پیش تأکید کرد که این کشور بسیار قدرتمندتر از این است که از حملات آمریکا، انگلیس و اسراییل، آسیبی ببیند.

العاطفی به آمریکاییها هم هشدار داد: از دریای سرخ به آنان می گوییم که ما، به هژمونی آمریکا، پایان خواهیم داد و شورای عالی سیاسی نیز تمامی تدابیر را اتخاذ کرده است و برای یک جنگ طولانی مدت آمادگی داریم.

نیروهای مسلح یمن به دنبال تشدید حملات رژیم اسراییل به نوار غزه به هیچ کشتی اسراییلی و کشتی هایی که مقصد آن ها فلسطین اشغالی است، اجازه عبور از دریای سرخ و تنگه باب المندب را نداده اند.


برچسب ها: عضو شورای عالی سیاسی یمن - شورای عالی سیاسی یمن - آمریکا - شورای عالی - انصارالله - ماجراجویی - محمد ناصر العاطفی
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله: هر گونه ماجراجوایی آمریکا علیه یمن شکست می خورد

انصارالله: هر گونه ماجراجوایی آمریکا علیه یمن شکست می خورد