مطالب مرتبط:
260 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه های آذربایجان غربی شناسایی شد
توزیع 380هزار قوطی شیر خشک در آذربایجان غربی
تصاویر/ جلسه کمیته تقریب مذاهب اسلامی استان آذربایجان غربی
افزایش تعداد داروخانه ها در آذربایجان غربی
کمبود سرم در آذربایجان غربی وجود ندارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 07:252024-01-22اجتماعي

260 مورد ساخت وساز غیرمجاز در حریم راه های آذربایجان غربی شناسایی شد


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: امسال 260 مورد ساخت وساز غیرمجاز در حریم راه های آذربایجان غربی شناسایی شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: امسال 260 مورد ساخت وساز غیرمجاز در حریم راه های آذربایجان غربی شناسایی شده است.

ایرج دست نشان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به شناسایی متجاوزین حریم راه های استان خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، 260 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه های استان شناسایی شده که برای تخریب این موارد غیر مجاز نیازمند صدور احکام قضایی هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه تعدادی از تخریب ها با حکم قضایی انجام شده است، گفت: تاکنون 76 مورد تخریب با حکم قضایی انجام شده و 108 مورد از احکام قضایی نیز برای تخریب در دست اقدام است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با توجه به صدور اخطار به مالکین ساخت و ساز غیر مجاز اعلام کرد: یک هزار و 51 اخطار کتبی و 399 اخطار پیشگیرانه قبل و بعد از ساخت و ساز غیر مجاز به مالکین در سراسر استان صادر شده است و برخی از مالکین با آگاهی کامل پیش از صدور احکام قضایی اقدام به تخریب 76 مورد از ساخت و سازهای غیر مجاز خود کرده اند.


برچسب ها: آذربایجان غربی - آذربایجان - راهداری و حمل ونقل جاده ای - حریم راه - شناسایی - حمل ونقل جاده ای - مدیرکل راهداری
آخرین اخبار سرویس:

260 مورد ساخت وساز غیرمجاز در حریم راه های آذربایجان غربی شناسایی شد

260 مورد ساخت وساز غیرمجاز در حریم راه های آذربایجان غربی شناسایی شد