مطالب مرتبط:
نتانیاهو: مرحله سوم جنگ در غزه 6 ماه ادامه خواهد داشت
تکرار ادعای ترامپ: می توانم از وقوع جنگ جهانی سوم جلوگیری کنم
اظهار نظر جدید ترامپ در رابطه با جنگ جهانی سوم
اظهارنظر جدید ترامپ درباره جنگ جهانی سوم
ادعای جدید ترامپ در رابطه با جنگ جهانی سوم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 21:502024-01-23بين الملل

نتانیاهو: مرحله سوم جنگ 6 ماه طول می کشد


رسانه رسمی رژیم اسراییل به نقل از نتانیاهو در جلسه کابینه گفته مرحله سوم جنگ در غزه شش ماه طول خواهد کشید.

- نخست وزیر رژیم اسراییل که همچنان در شوک عملیات منحصر بفرد و ترکیبی مقاومت فلسطین در اردوگاه المغازی به سر می برد، گفت که جنگ در غزه را تا 6 ماه دیگر ادامه خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از خبرگزاری سما، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان نشست پشت درهای بسته کابینه در این باره اظهار داشت: سومین مرحله از جنگ در نوار غزه که شامل عملیات تسلط و پاکسازی است، دست کم 6 ماه به طول خواهد انجامید.

در همین راستا، روزنامه صهیونیستی هاآرتص به نقل از منابع آگاه نوشت: نتانیاهو به خانواده های گروگان ها (اسرای صهیونیست) اطلاع داد که آماده امتیاز دادن به خاطر یک معامله جدید برای تبادل اسرا با جنبش حماس است.

این منابع اعلام کردند: نتانیاهو گفت که اگر با پایان دادن به جنگ موافقت کند، باید ضمانت های بین المللی را امضا کند که قابل نقض نیست.

طبق گفته این منابع، نتانیاهو وجود پیشنهاد از سوی حماس را تکذیب کرد و در عین حال بدون پرداختن به جزییات اعلام کرد که ابتکارعملی در این زمینه وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد صد و نهمین روز خود شده که از طرفی شمار شهدای شهروندان فلسطینی به بیش ا


برچسب ها: نتانیاهو - رژیم اسراییل - نخست وزیر رژیم صهیونیستی - نخست وزیر رژیم اسراییل - صهیونیستی - نخست وزیر - مرحله سوم
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو: مرحله سوم جنگ 6 ماه طول می کشد

نتانیاهو: مرحله سوم جنگ 6 ماه طول می کشد