مطالب مرتبط:
آمار شهدای خبرنگار به 120 تن افزایش یافت
آمار شهدای خبرنگار به 120 تن افزایش یافت
افزایش آمار شهدای غزه به 26 هزار و 257 تن و حمله موشکی حزب الله به پایگاه اسراییلی
شمار شهدای غزه افزایش یافت
آمار معتکفان در چهارمحال وبختیاری 100 درصد افزایش یافت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 08:252024-01-28بين الملل

رسانه دولتی غزه: آمار شهدای خبرنگار به 120 تن افزایش یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از شفق نیوز عراق، دفتر اطلاع رسانی دولت وابسته به جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در نوار غزه شامگاه امروز (شنبه) با صدور بیانیه کوتاهی، - با شهادت خبرنگار رادیو صوت الاقصی در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه، شمار شهدای رسانه در غزه از آغاز جنگ به 120 نفر رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از شفق نیوز عراق، دفتر اطلاع رسانی دولت وابسته به جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در نوار غزه شامگاه امروز (شنبه) با صدور بیانیه کوتاهی، اعلام کرد که شمار خبرنگاران به شهادت رسیده توسط ارتش رژیم صهیونیستی از زمان آغاز تجاوز نظامی آن به این باریکه در هفتم اکتبر سال گذشته (15 مهر 1402) میلادی تاکنون، به 120 تن افزایش یافته است.

بر پایه این گزارش، دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه در بیانیه خود در این باره آورده است: شمار شهدای خبرنگار از زمان آغاز جنگ نسل کشی در نوار غزه به دنبال شهادت همکار ما ایاد احمد الرواغ ، گوینده و مجری برنامه در رادیو الاقصی (محلی) به دست خیانتکاران اشغالگران در اردوگاه النصیرات در وسط نوار، به 120 تن افزایش پیدا کرد.


برچسب ها: دفتر اطلاع رسانی - مقاومت اسلامی فلسطین - اطلاع رسانی - نوار غزه - مقاومت اسلامی - خبرنگار - ارتش رژیم صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

رسانه دولتی غزه: آمار شهدای خبرنگار به 120 تن افزایش یافت

رسانه دولتی غزه: آمار شهدای خبرنگار به 120 تن افزایش یافت