مطالب مرتبط:
تهرانی منتظر کاهش دما باشند!
هشدار هواشناسی برای تهران/ کاهش دما در پیش است
هشدار هواشناسی برای تهران/ کاهش دما در پیش است
فعالیت سامانه بارشی جدید در ارتفاعات البرز
هشدار! برای ارتفاعات سقوط بهمن و یخبندان پیش بینی می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1402 ساعت 22:552024-02-06اجتماعي

تداوم کاهش دما در ارتفاعات هرمزگان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: هشدار سطح زرد کشاورزی ادامه دارد و اثر این مخاطره، دما در شمال استان و ارتفاعات همچنان کاهش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان امروز اظهار داشت: کاهش دما در شمال استان و ارتفاعات در پی هشدار سطح زرد کشاورزی ادامه دارد.

وی افزود: هشدار سطح زرد کشاورزی ادامه دارد و اثر این مخاطره، دما در شمال استان و ارتفاعات  همچنان کاهش می یابد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: مخاطره کاهش دما که از یکشنبه 15 بهمن آغاز شده تا اواخر وقت چهارشنبه ادامه خواهد داشت و شاهد افت دما در ارتفاعات استان در شهرستان های حاجی آباد، بستک و بشاگرد خواهیم بود.

حسن زاده ادامه داد: به کشاورزان درخصوص آبیاری در ساعات شب و صبح جهت جلوگیری از سرمازدگی  توصیه جدی می شود، کشاورزان و گلخانه داران بویژه در شهرستان حاجی آباد، استفاده از کودهای فسفره و پتاسه، ازته و آهن  همچنین تهویه مناسب و تنظیم دما در گلخانه ها را مدنظر داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به دامداران مناطق تحت تاثیر سامانه کاهش دما توصیه می شود بمنظور جلوگیری از آسیب های احتمالی دام و طیور، تمهیدات لازم اندیشیده شود.


برچسب ها: مدیریت بحران استانداری - مدیرکل مدیریت بحران - استانداری هرمزگان - بحران استانداری - ارتفاعات - هشدار سطح زرد - استان
آخرین اخبار سرویس:

تداوم کاهش دما در ارتفاعات هرمزگان

تداوم کاهش دما در ارتفاعات هرمزگان