مطالب مرتبط:
مردم کردستان حماسه ساز انتخابات پیش رو خواهند بود
پورذهبی، نماینده ولی فقیه در کردستان: در مورد بررسی صلاحیت ها نمی توان نیت خوانی کرد/ امیدوارم افراد دیگری وارد میدان انتخاب شوند/ اگر در انتخابات خبرگان تعداد بیشتری تایید شوند شاید حضور مردم قدری بیشتر شود
مشارکت مردم در انتخابات زمینه ساز امنیت کشور است
کارشناس سیاسی: حضور حداکثری مردم در انتخابات نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کند
حضور مردم در انتخابات، توطئه های دشمنان را خنثی می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 17:062024-01-30سياسي

مردم کردستان حماسه ساز انتخابات پیش رو خواهند بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج ظهر امروز در ششمین شورای اداری شهرستان سنندج، با اشاره به راهبردهای رهبری در زمینه انتخابات گریزی زد و اظهار کرد: ملت ما آزمون بزرگی در پیش دارد که امیدواریم بتوانیم از این آزمون با موفقیت بیرون بیایم.

وی عرصه انتخابات را میدانی برای حضور و نقش آفرینی مردم در تصمیم گیری برای سرنوشت خود نام برد و گفت: باید با پایبندی به دستورات اسلامی و تلاش و کوشش سعی کنیم به بهترین شیوه از این آزمون بزرگ سربلند و موفق بیرون بیایم.

امام جمعه سنندج اضافه کرد: دشمنان در طول 45 سال عمر انقلاب از تمام توطئه ها برای ضربه زدن به انقلاب استفاده و سعی کردند با هر روشی مانع از توسعه و اقتدار ایران اسلامی شوند اما همواره محکوم به شکست بوده اند.

ماموستا رستمی افزود: تلاش های دشمنان در ضربه زدن به اقتصاد و توسعه ایران به برکت رهبری داهیانه امامین انقلاب و همچنین حضور همیشه در عرصه مردم بی نتیجه مانده است.

وی تصریح کرد: تحقق عدالت اجتماعی و دستیابی به توسعه پایدار و همه جانبه از تاکیدات همیشگی رهبر معظم انقلاب است و همواره در جلسات مختلف مسوولان را بر توجه و دلسوزی نسبت به جامعه دعوت می کنند.


برچسب ها: امام جمعه سنندج - انتخابات - به گزارش خبرگزاری فارس - سنندج - امام جمعه - ماموستا فایق رستمی - آزمون
آخرین اخبار سرویس:

مردم کردستان حماسه ساز انتخابات پیش رو خواهند بود

مردم کردستان حماسه ساز انتخابات پیش رو خواهند بود