مطالب مرتبط:
احتمال ورود اقتصاد بریتانیا به رکود بیشتر شد
کلاهبرداری پدر و دختر با ترفند سرمایه گذاری در حوزه ارز دیجیتال
کلاهبرداری پدر و دختر با ترفند سرمایه گذاری در حوزه ارز دیجیتال
نامه مهم 100 استاد حوزه علمیه قم درباره کشف حجاب | نگرانی از وضعیت حجاب ورزشکاران زن ؛ ورود زنان به ورزشگاه ها، با زیرپا گذاشتن فتاوای مراجع تقلید!
نامه مهم 100 استاد حوزه علمیه قم درباره حجاب زنان | نگرانی از وضعیت حجاب ورزشکاران زن ؛ ورود زنان به ورزشگاه ها، با زیرپا گذاشتن فتاوای مراجع تقلید!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 08:152024-01-21سياسي

دانشگاه ها باید در حوزه اقتصاد دیجیتال ورود کنند


رشد اقتصادی کشور بویژه در این استان با وجود ظرفیت هایی که دارد در گرو رونق تولیدات بومی و توسعه صادرات است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: رشد اقتصادی کشور بویژه در این استان با وجود ظرفیت هایی که دارد در گرو رونق تولیدات بومی و توسعه صادرات است.

محمد کرمی شامگاه شنبه ضمن تبریک و تسلیت شهادت جمعی از رزمندگان نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه به دست رژیم صهیونیستی، بیان کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی در باتلاق جنگ غزه گرفتار شده و می خواهد آمریکا را نیز در این باتلاق گرفتار کند، قتل عام 24 هزار زن و کودک بی دفاع و ویران کردن خانه های مردم و آوارگی هزاران نفر رفتار دیوانه وار این رژیم کودک کش است.

وی با اشاره به موضوع ائتلاف یمن تصریح کرد: رژیم صهیونیستی رو به سقوط است بنابراین به هر جنایتی چنگ می اندازد و کارهای شنیع انجام می دهد و متاسفانه هیچ دولت و نهادی در این دنیا از او بازخواست نمی کند.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر این مطلب که آینده از آن اسلام خواهد بود، اظهار کرد: اقتصاد در این استان بسیار مهم است، شرایط این منطقه می طلبد تا نسبت به سایر نقاط رشد چند برابری داشته باشد چون ظرفیت های بی نظیر دارد که معادن یکی از آنان هست.


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - صهیونیستی - رژیم صهیونیستی - استاندار سیستان و بلوچستان - توسعه صادرات - تولیدات بومی - نیروی قدس سپاه پاسداران
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها باید در حوزه اقتصاد دیجیتال ورود کنند

دانشگاه ها باید در حوزه اقتصاد دیجیتال ورود کنند