کاربران رسانه های اجتماعی بخواننددر رسانه های اجتماعی محتواها از طریق کاربران ایجاد و به اشتراک گذاشته می شوند و در شبکه اجتماعی، کاربران اطلاعات شخصی و ارتباطات خود را با دیگران به اشتراک می گذارند، - اما محتوای ایجاد شده توسط کاربران به اندازه رسانه های اجتماعی اهمیت ندارد. هدف اصلی رسانه اجتماعی، فراهم آوری یک پلتفرم برای به اشتراک گذاری محتوا، بحث و تعاملات بین کاربران است و در حالی که هدف شبکه اجتماعی، ایجاد ارتباطات شخصی و حرفه ای، دوستیابی و شناسایی افراد با علاقه های مشترک است. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادبیات عامه و حتی در برخی یادداشت های علمی، رسانه های اجتماعی و شبکه های اجتماعی به یک معنی به کار برده می شوند، این در حالی است که دو مفهوم مرتبط، ولی قابل تمایز هستند. رسانه اجتماعی، یک پلتفرم آنلاین است که به کاربران اجازه می دهد تا محتواهای چندرسانه ای را ایجاد، انتشار و به اشتراک بگذارند. این محتوا می تواند شامل متن، عکس، ویدئو و سایر محتواها باشد. شبکه اجتماعی، یک پلتفرم برای برقراری ارتباطات اجتماعی و ایجاد روابط شخصی است که کاربران به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی، ارتباط با دوستان و خانواده و برقراری ارتباط با افراد جدید می پردازند. در رسانه های اجتماعی محتواها از طریق کاربران ایجاد و به اشتراک گذاشته می شوند و در شبکه اجتماعی، کاربران اطلاع برچسب ها: رسانه های اجتماعی - اجتماعی - کاربران - رسانه - محتوا - اشتراک - ارتباطات |
آخرین اخبار سرویس: |