مطالب مرتبط:
قیمت گوشی اپل امروز 24 بهمن 1402
قیمت تبلت اپل امروز 25 بهمن 1402
تیگو 8 پرو، قوی ترین پلاگین هیبرید ایران
بررسی و  مقایسه متا کوئست 2 و 3
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1402 ساعت 10:252024-02-14فناوري

زاکربرگ: «کوئست 3» از ویژن پرو اپل بهتر است


مارک زاکربرگ موسس شرکت متا در ویدیویی که به تازگی در اینستاگرام به اشتراک گذاشته، نظر خود را در مورد هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو شرکت اپل می گوید و اظهار می کند که خودش آن را امتحان کرده است و معتقد است هدست شرکت متا موسوم به Quest 3 از هر نظر از ویژن پرو بهتر است.

- مارک زاکربرگ موسس شرکت متا در ویدیویی که به تازگی در اینستاگرام به اشتراک گذاشته، نظر خود را در مورد هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو شرکت اپل می گوید و اظهار می کند که خودش آن را امتحان کرده است و معتقد است هدست شرکت متا موسوم به Quest 3 از هر نظر از ویژن پرو بهتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو(Vision Pro) محصول جدید شرکت اپل ممکن است با صفحه نمایش خیره کننده و طراحی شیک خود دنیا را به خود خیره کرده باشد، اما همه متقاعد نشده اند که بهترین هدست موجود در بازار است.

به نقل از آی ای، اکنون یکی از بزرگترین رقبای اپل یعنی مارک زاکربرگ مدیرعامل شرکت متا(Meta) انتقاداتی به این دستگاه و سازنده آن وارد کرده است و گفته که به اعتقاد وی هدست واقعیت ترکیبی کوئست 3 متا از هر نظر از ویژن پرو بهتر است.

چرا Quest 3 محصول بهتری است؟ زاکربرگ به تازگی ویدیویی در اینستاگرام به اشتراک گذاشته تا افکار خود را در مورد ویژن پرو که خودش آن را امتحان کرده است، به اشتراک بگذارد.


برچسب ها: شرکت - هدست - مارک زاکربرگ - شرکت اپل - زاکربرگ - اینستاگرام - واقعیت
آخرین اخبار سرویس:

زاکربرگ: «کوئست 3» از ویژن پرو اپل بهتر است

زاکربرگ: «کوئست 3» از ویژن پرو اپل بهتر است