مطالب مرتبط:
کامِلا هریس: آمادگی جانشینی «بایدن» را دارم
اعلام آمادگی کامِلا هریس برای جانشینی بایدن
«کاملا هریس» برای جایگزین شدن با بایدن اعلام آمادگی کرد
«کاملا هریس» برای گرفتن جای بایدن اعلام آمادگی کرد
این زن آمادگی جانشینی بایدن را دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 20:502024-02-12بين الملل

کامِلا هریس : آمادگی جانشینی «بایدن» را دارم


نشریه وال استریت ژورنال در گزارشی اعلام کرد که کاملاً هریس، معاون رییس جمهور آمریکا اخیراً در گفت وگویی اعلام کرد که آمادگی دارد که به جای رییس جمهور، - مسوولیت اداره دولت را به عهده بگیرد.

هم زمان با افزایش نگرانی دموکرات ها نسبت به کهولت سن رییس جمهور کنونی آمریکا، معاون او در گفت وگویی اعلام کرد که آمادگی خدمت را دارد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، نشریه وال استریت ژورنال در گزارشی اعلام کرد که کاملاً هریس، معاون رییس جمهور آمریکا اخیراً در گفت وگویی اعلام کرد که آمادگی دارد که به جای رییس جمهور، مسوولیت اداره دولت را به عهده بگیرد.

  به نوشته وال استریت ژورنال، کاملاً هریس در پاسخ به این پرسش که نگرانی ها نسبت به کهولت سن جو بایدن، رییس جمهوری این کشور افزایش یافته و احتمالاً نتواند در رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری عملکرد درستی داشته باشد، تأکید کرد که آمادگی خدمت را دارد.

  آمادگی جسمانی و روانی بایدن 81 ساله به عنوان مسن ترین رییس جمهور تاریخ آمریکا، برای بسیاری از رای دهندگان این کشور در سال منتهی به انتخابات ریاست جمهوری عاملی بسیار نگران کننده محسوب می شود به طوری که در نظرسنجی اخیر شبکه ان بی سی نیوز، 76 درصد پاسخ دهندگان نسبت به سلامت روانی و فیزیکی بایدن ابراز نگرانی کردند.


برچسب ها: رییس جمهور - وال استریت ژورنال - معاون رییس جمهور آمریکا - آمادگی - جمهور - رییس جمهور آمریکا - معاون رییس جمهور
آخرین اخبار سرویس:

کامِلا هریس : آمادگی جانشینی «بایدن» را دارم

کامِلا هریس : آمادگی جانشینی «بایدن» را دارم