موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - استقلال و پرسپوليس - سود سهام عدالت - بازي استقلال - مقاومت اسلامي عراق - ساكت الهامي - دسته گل عروس - آزمون زبان دانشگاه پيام نور - فني وحرفه - هيات مركزي نظارت - نظافت اتومبيل - اگر شيخ دياباته - ابراهيم غريبي - حادثه تروريستي افغانستان - دستگاه دروغ سنج - ايران ترانسفو - اقامتگاه هاي بوم گردي - سامان پاكباز - نيروي انتظامي زنجان

مطالب مرتبط:
بهادری جهرمی خبر داد: ضرب الاجل یک ماهه رییس جمهور برای اصلاح ناترازی ها
بهادری جهرمی: ضرب الاجل یک ماهه رییس جمهور برای اصلاح ناترازی ها تعیین کرد
بهادری جهرمی خبر داد: ضرب الاجل یک ماهه رییس جمهور برای اصلاح ناترازی ها
سخنگوی دولت: رییس جمهور برای اصلاح ناترازی ها یک ماه به بانک ها فرصت داده است
رییس جمهور سخنران مراسم 22 بهمن در تهران / جزییات برنامه های دهه فجر اعلام شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 14:002024-01-31سياسي

مهلت یک ماهه رییس جمهور برای ارائه برنامه مشخص جهت اصلاح ناترازی ها


سخنگوی دولت در حاشیه هیات دولت در گفت و گو با خبرنگاران گفت: رییس جمهور مهلت یک ماهه ای رابرای ارائه برنامه های روشن و زمان بند جهت اصلاح ناترازی ها مشخص کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت پیش از ظهر امروز (چهارشنبه، 11 بهمن) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران به تجدیدمیثاق امروز رییس جمهور و هیات دولت با آرمان های حضرت امام راحل اشاره کرد.

سخنگوی دولت گفت: اصلی ترین بخش نشست هیات دولت به نوعی تقسیم کار و هماهنگی در جهت اجرایی کردن فرامین مقام معظم رهبری در روز گذشته بود که ایشان بیانات مهمی را مانند همیشه در حوزه تولید و حمایت از تولید داشتند.

وی افزود: از اردبیهشت سال گذشته دولت مصوبه ای را تصویب کرد که هیچگونه مقررگذاری در هیچ بخشی از دولت نمی تواند، بدون اطلاع رسانی قبلی و انتشار بر روی سامانه مقررات اقتصادی اجرایی شود تا فعالان کسب و کار در حوزه های مختلف حتما قبل از اجرایی شدن آن مقرره مطلع شوند و این مصوبه گام بزرگی بود تا فضای کسب و کار را روشن تر و شفاف تر کند.

بهادری جهرمی بیان کرد: امروز رییس کل بانک مرکزی گزارشی از تامین مالی برای تولید ارائه کرد که بر اساس آن پروژه های که طرح های مشخصی دارند مجوزهای آن از شورای پول و اعتبار و سایر مراجع گرفته شده است.


برچسب ها: دولت - سخنگوی دولت - رییس جمهور - هیات دولت - ارائه برنامه - فرامین مقام معظم رهبری - سخنگوی
آخرین اخبار سرویس:

مهلت یک ماهه رییس جمهور برای ارائه برنامه مشخص جهت اصلاح ناترازی ها

مهلت یک ماهه رییس جمهور برای ارائه برنامه مشخص جهت اصلاح ناترازی ها