مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 11:302024-01-21فرهنگي

گره کور «خانه جشنواره» در انتظار یک امضاء؛ مهمترین ویترین فجر انقلاب را دریابید


11 روز مانده تا برگزاری چهل و دومین جشنواره فیلم فجر؛ جشنواره ای که نه مکان برگزاری آن مشخص شده و نه جزییات بخش بین الملل رسانه ای شده است تا همه چیز در گرو یک امضا خلاصه شده باشد.

- خبرگزاری فارس ـ گروه هنر: در مشغله های معمول دبیرخانه جشنواره در فرآیند برگزاری، هنوز جمع بندی نیازها و نهایی سازی هماهنگی ها و اخذ تصمیمات لازم، صورت نگرفته است.

این بخشی از اطلاعیه روز گذشته سازمان فرهنگی هنری شهرداری در خصوص حاشیه های اخیر انتخاب خانه جشنواره است.

هفته گذشته سه شنبه 26 دی ماه رییس جمهور سید ابراهیم رییسی با حضور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعضا هیئت انتخاب چهل و دومین جشنواره فیلم فجر نیز دیدار و گفت وگو کرد.

دیداری که در بخشی از آن قرار بود مهمترین گره این روزهای مرتبط با این جشنواره باز شد و پس از شنیدن دغدغه های وزیر ارشاد در لزوم همراهی شهرداری تهران و همچنین دبیر جشنواره فیلم فجر برای نامشخص بودن وضعیت خانه جشنواره، رییس جمهور در تماس با شهردار تهران علیرضا زاکانی خواستار همراهی حداکثری این نهاد با جشنواره های ملی فجر شد.

پس از صحبت تلفنی رییس جمهور و شهردار تهران، علیرضا زاکانی به مدیر سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران دستور مستقیم برای همراهی با تمامی جشنواره های فجر از جمله در موضوع تبلیغات محیطی و همچنین تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره کور «خانه جشنواره» در انتظار یک امضاء؛ مهمترین ویترین فجر انقلاب را دریابید

گره کور «خانه جشنواره» در انتظار یک امضاء؛ مهمترین ویترین فجر انقلاب را دریابید