مطالب مرتبط:
شرکت نفت ایرانول موفق به تمدید گواهینامه های سیستم مدیریت کیفیت QMS ISO 9001، سیستم مدیریت محیط زیست EMS ISO 14001 و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای OH&S ISO 45001 گردید
ایمنی سطح کارگاه ها و مجامع کارگری سمنان ارتقا یابد
بیمارستان گاندی 5 بار اخطار نا ایمنی دریافت کرده است
امام جمعه کرج: انتخابات پرشور امنیت ملی را تقویت می کند
اخطار ایمنی به چه منظور صادر می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 11:352024-01-27پزشكي

منبع غذایی های بی نظیر برای تقویت سیستم ایمنی


منبع غذایی های بی نظیر برای تقویت سیستم ایمنی، یک رژیم غذایی غنی از فیبر که شامل مصرف میوه ها، سبزیجات، غلات کامل و حبوبات است، به حفظ فلور میکروبی مفید در روده کمک می کند.

- ، یک رژیم غذایی غنی از فیبر که شامل مصرف میوه ها، سبزیجات، غلات کامل و حبوبات است، به حفظ فلور میکروبی مفید در روده کمک می کند.

زهرا سرلک، کارشناس تغذیه و ایمنی مواد غذایی در کرمانشاه، بر اهمیت مصرف هفت منبع غذایی کلیدی و اساسی برای تقویت سیستم ایمنی بدن تاکید کرد.

 حفظ یک سیستم ایمنی سالم با یک رژیم غذایی شامل گوشت، محصولات لبنی، میوه ها، سبزیجات و آجیل ها ممکن است، زیرا هر دو دسته از مغذی های کلان و میکرو برای عملکرد بهینه سیستم ایمنی بدن حیاتی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرطب، با ما همراه باشید تا در ادامه ی این مقاله به معرفی منبع غذایی های بپردازیم که باعث تقویت سیستم ایمنی میشوند.

منابع غذایی سرشار از فیبر زهرا سرلک، متخصص بهداشت و ایمنی مواد غذایی، تأکید کرد که مصرف میوه ها، سبزیجات، غلات و حبوبات به دلیل داشتن فیبر بالا، به حفظ باکتری های مفید روده کمک می کنند و به کارکرد بهتر دستگاه گوارش و دفع مواد زائد و سمی از بدن یاری می رسانند.

غذاهای فراسودمند: پروبیوتیک ها و فیبر این کارشناس در ادامه به اهمیت پروبیوتیک ها اشاره کرد و گفت که باکتری های مفید از طری


برچسب ها: تقویت سیستم ایمنی - سیستم ایمنی - غذایی - ایمنی - سیستم - رژیم غذایی - سیستم ایمنی بدن
آخرین اخبار سرویس:

منبع غذایی های بی نظیر برای تقویت سیستم ایمنی

منبع غذایی های بی نظیر برای تقویت سیستم ایمنی