مطالب مرتبط:
اجلاس سراسری نماز دانش آموزی در آمل برگزار شد
ظرفیت سامانه «تی تی پلاس» در ارائه طرح های تسهیلاتی و خدمات بانکی
امضای قرارداد اجرای 8 طرح در میدان های مشترک نفتی و گازی
راه های تقویت سیستم ایمنی بدن کودکان (فیلم)
درآمد غیرشهریه ای دانشگاه آزاد به 32 همت می رسد/ کاهش اتکا به درآمدهای شهریه ای از 84 به 50 درصد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 12:202024-01-30سياسي

تقویت طرح دانش آموزی «میدان 14 صفر 2» با اتکا به ظرفیت های دانش آموزی


استاندار خراسان رضوی خطاب به قرارگاه های دانش آموزی طرح میدان چهارده صفر دو گفت: این یک حرکت دانش آموزی است که توسط نوجوانان و جوانان با اهداف خوبی صورت گرفته است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، یعقوبعلی نظری امروز در نشست با قرارگاه های دانش آموزی طرح چهارده صفر دو اظهار کرد: از نظر بنده این شروع کار است و نباید انحصار در بازه های زمانی همچون انتخابات داشته باشیم، با این حال حضور دانش آموزان در این عرصه ضروری بوده اما نکته حائز اهمیت تداوم آن است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به آغاز فعالیت قرارگاه های دانش آموزی طرح میدان چهارده صفر دو ادامه داد: باید آغاز این فعالیت را به فال نیک گرفت و اطمینان دارم کار شما از لحاظ اثرگذاری و کیفیت در اجرای طرح برکت خواهد داشت.

ما منتظر هستیم تا این کار توسط دانش آموزان گسترش کمی و کیفی پیدا کند.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ این راهبرد خاطرنشان کرد: این یک حرکت مردمی و خود جوش است که توسط نوجوانان و جوانان با اهداف مشخص صورت گرفته است، باید سعی کنید وابستگی خود را نسبت به دستگاه های دولتی کم و ابعاد مردمی آن را تقویت کنید.

نظری تاکید کرد: جوانان ما در زمان جنگ کار آزموده نبودند و برحسب ضرورت در میدان جنگ حاضر شدند، ما هم چاره ای نداریم، باید همانند زمان جنگ مشکلات را رفع کنیم و راهبردی ب


برچسب ها: دانش آموزی - استاندار خراسان رضوی - دانش - قرارگاه - خراسان رضوی - دانش آموزان - به گزارش خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

تقویت طرح دانش آموزی «میدان 14 صفر 2» با اتکا به ظرفیت های دانش آموزی

تقویت طرح دانش آموزی «میدان 14 صفر 2» با اتکا به ظرفیت های دانش آموزی