موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
زمان بازگشایی زاینده رود را مشخص کنید
گردنه «کلوسه» فریدونشهر در غرب اصفهان بازگشایی شد
احتمال بازگشایی بیمارستان گاندی تا پایان بهمن/ بیکاری 530 نفر از کارکنان/ واکنش نظام پزشکی به درخواست بیمارستان برای کمک دولت
میزگرد انتخاباتی در مرکز ایرنای بجنورد
تکلیف جنین های نگهداری شده در بیمارستان گاندی چیست؟ | 530 نفر از کارکنان بیمارستان بیکار شدند | احتمال بازگشایی بیمارستان در این زمان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 14:402024-01-30سياسي

حوزه عمرانی و بازگشایی معابر در بجنورد باید تقویت شود


یک عضو شورای اسلامی شهر بجنورد بر ضرورت بازگشایی معابر به ویژه در منطقه ناظرآباد و تقویت حوزه عمرانی شهرداری تاکید کرد.

- ایسنا/خراسان شمالی یک عضو شورای اسلامی شهر بجنورد بر ضرورت بازگشایی معابر به ویژه در منطقه ناظرآباد و تقویت حوزه عمرانی شهرداری تاکید کرد.

یکصد و چهل و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار بجنورد و جمعی از مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد.

جمشید عین بیگی، رییس شورای اسلامی شهر بجنورد فرا رسیدن ایام دهه فجر را گرامی داشت و این ایام را یادآور مجاهدت های شهدای انقلاب و حضور مقتدرانه و سرنوشت ساز مردم با بصیرت و انقلابی توصیف کرد که تا امروز همچنان در دفاع از انقلاب و نظام در تمام صحنه ها همچنان حماسه سازی می کنند.

احمدرضا یزدانی، عضو شورای اسلامی شهر بجنورد در نطق پیش از دستور خود، خواستار توجه بیشتر به حوزه عمرانی و بازگشایی معابر در منطقه ناظرآباد برای اجرای طرح فاضلاب شهری در این منطقه شد.

وی کمیسیون توافق ها و کمیسیون طرح تفصیلی شهرداری بجنورد را یکی از منابع درآمدزای مهم برای شهرداری دانست و خواستار توجه به آن و استفاده از کارشناسان متخصص در این حوزه شد تا درآمدهای شهرداری تحت الشعاع قرار نگیرد.


برچسب ها: شورای اسلامی شهر بجنورد - شورای اسلامی شهر - شورای اسلامی - شهر بجنورد - بجنورد - بازگشایی معابر - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

حوزه عمرانی و بازگشایی معابر در بجنورد باید تقویت شود

حوزه عمرانی و بازگشایی معابر در بجنورد باید تقویت شود