مطالب مرتبط:
کسب رتبه یک کشور در جذب نخبگان و اعضای هیئت علمی توسط دانشگاه لرستان
آماده سازی زمین پروژه مسکن کارکنان دانشگاه علامه طباطبایی
اعضای جدید هیئت مدیره شپدیس معرفی شد
اعضای هیئت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین انتخاب شدند
آغاز ثبت نام پذیرش دوره های کاردانی در دانشگاه علمی کاربردی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1402 ساعت 08:402024-02-06سياسي

ساخت 14000 واحد مسکن برای کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها


معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: هم اکنون شرایط واگذاری زمین به عنوان مهمترین فاکتور ساخت مسکن؛ برای احداث بیش از 14000 واحد مسکن فراهم شده است و ادامه کار با خود متقاضیان است که فرایند احداث را تکمیل کنند.

- معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: هم اکنون شرایط واگذاری زمین به عنوان مهمترین فاکتور ساخت مسکن؛ برای احداث بیش از 14000 واحد مسکن فراهم شده است و ادامه کار با خود متقاضیان است که فرایند احداث را تکمیل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خطیبی در جشن پیروزی انقلاب اسلامی که در ستاد وزارت علوم برگزار شد، گفت: تاریخ پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاریخ اقتدار و افتخار ملت ایران علیرغم برخی مشکلات است.

*حفظ وطن ثمره اعتقاد به انقلاب اسلامی وی با اشاره به اینکه در دولت پهلوی اول شاهد اشغال کشور توسط شوروی بدون کوچکترین مقاومت بودیم و پهلوی دوم نیز بحرین را که استان چهاردهم ایران بود تقدیم انگلیس کرد گفت: به برکت انقلاب اسلامی و اعتقاد مردم به این انقلاب، در طول هشت سال جنگ نابرابر، ذره ای از خاک وطن جدا شد.

خطیبی افزود: در سال 1357 حقوق مستشاران نظامی خارجی در کشور 17 میلیارد تومان و حقوق ارتش ایران 14 میلیارد تومان بود که نشان می دهد چقدر کشور به خارج وابسته و فاقد استقلال بود.


برچسب ها: پیروزی انقلاب اسلامی - انقلاب اسلامی - وزارت علوم - واحد مسکن - اعضای هیئت علمی دانشگاه ها - کارکنان و اعضای هیئت علمی - واگذاری زمین
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 14000 واحد مسکن برای کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها

ساخت 14000 واحد مسکن برای کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها