مطالب مرتبط:
نمایش آثار کالیگرافی رها عبدالهی در نمایشگاه «نبض خط»
نامزدم به من خیانت کرد، او را کشتــم!
ژاپن نرخ بهره منفی را رها نمی کند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 23:102024-01-21حوادث

نامزدم می خواست مرا رها کند او را کشتم


مرد زندانی که به اتهام قتل نامزدش به قصاص محکوم شده و در یک قدمی چوبه دار قرار داشت، با جلب رضایت اولیای دم، از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه ایستاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، مرداد سال گذشته مردی 48 ساله در تماس با اورژانس مدعی شد نامزدش سحر را با ضربه های چاقو مجروح کرده است.

بعد از این تماس امدادگران اورژانس به محل اعلام شده رفتند و پس از بررسی های اولیه از آنجا که مصدوم هوشیاری نداشت و خون زیادی از دست داده بود بلافاصله او را به بیمارستان منتقل کردند.

اما زن جوان ساعتی بعد به خاطر شدت جراحات وارده تسلیم مرگ شد.

با مرگ سحر مأموران تحقیقات خود را آغاز کردند و مرد جوان در همان ابتدای تحقیقات به قتل نامزدش اعتراف کرد و گفت: چهار سال پیش با سحر آشنا شدم و به خاطر علاقه ای که به او داشتم با هم نامزد کردیم و قصد داشتیم باهم ازدواج کنیم.

اما چند ماه قبل به رفتارهایش مشکوک شدم و فکر کردم که او به من خیانت می کند به همین خاطر به خانه اش در نارمک رفتم و از او توضیح خواستم ولی جواب هایش قانعم نکرد و من او را با چاقو زدم.

با اعتراف صریح متهم، وی صحنه جرم را بازسازی کرد و با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و متهم توانست رضایت اولیای دم را جلب کند.


برچسب ها: نامزد - تحقیقات - اورژانس - امدادگران - بیمارستان - تماس - جوان
آخرین اخبار سرویس:

نامزدم می خواست مرا رها کند او را کشتم

نامزدم می خواست مرا رها کند او را کشتم