مطالب مرتبط:
جهاد تبیین، فریضه ای واجب در شرایط کنونی است
همایش بزرگ جهاد تبیین آغاز شد
تصاویر/ همایش بزرگ جهاد تبیین حوزه علمیه اصفهان
جهاد تبیین راهبردی برای معرفی دستاوردهای اقتصادی است
جهاد تبیین رسالت بزرگ امروز روحانیت و طلاب است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 14:352024-02-07سياسي

لازمه جهاد تبیین مقابله با تطهیر رژیم منحوس پهلوی است


فساد، غارت و جنایات پهلوی نباید تطهیر شود باید شفاف با استدلال دقیق ماهیت دوران پهلوی بیان شود تا جوان ایرانی قبل و بعد از انقلاب را خود قضاوت و داوری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز هیجدهم  بهمن ماه در همایش بزرگ جهاد تبیین و دستاوردهای انقلاب اسلامی که به میزبانی اداره کل اوقاف استان کرمانشاه برگزار شد و اظهار کرد: اگر جهاد تببین را براساس فرمایشات مقام معظم رهبری امری واجب، فوری و عینی می دانیم، باید مقدمه تحقق آن را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه در منظومه فکری مقام معظم رهبری جهاد با دشمن معنی پیدا می کند، افزود: اگر بنده به عنوان یک مسوول اجرایی کار خوبی را انجام دهم، به معنای جهاد نیست.

جهاد یک معنا و چارچوبی دارد، لذا وقتی کار خوبی را جهاد می نامیم که دشمنی مقابل آن حضور داشته باشد.

  استاندار کرمانشاه یکی از مقدمات جهاد تبیین را با یادآوری فرمایشات مقام معظم رهبری در اشراف به میدان توصیف کرد و گفت: به تعبیر استاد مطهری اشراف و آگاهی نسبت به دین و همچنین اشراف و آگاهی نسبت به مقتضیات روزگار، 2 ویژگی یک روشنفکر مسلمان است.

وی در تشریح جهاد با توجه به اقتضات زمان، تصریح کرد: وقتی مقام معظم رهبری می فرمایند؛ دشمن در برابر ما جبهه تشکیل داده و پس ما هم باید کار جبهه ای


برچسب ها: استاندار کرمانشاه - کرمانشاه - جهاد - مقام معظم رهبری - دستاوردهای انقلاب اسلامی - فرمایشات مقام معظم رهبری - به گزارش خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

لازمه جهاد تبیین مقابله با تطهیر رژیم منحوس پهلوی است

لازمه جهاد تبیین مقابله با تطهیر رژیم منحوس پهلوی است