موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - استقلال خوزستان - افزايش حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان كشوري - نساجي مازندران - افزايش حقوق - جشنواره تحقيقاتي رازي - اسفنديار اختياري - متخلفان محيط زيست - احداث واحدهاي آسيب ديده - سفتجان - شركت هواپيمايي آسمان - امارات متحده عربي - توافق سوچي - طراحي پوستر - حكيم ابوالقاسم فردوسي - فوتبال 5 نفره قهرماني آسيا - والانجرد - برنامه هاي شب يلدا

مطالب مرتبط:
فرآیند استخراج گرافیت: از معدن عظیم میلیارد دلاری تا فرآوری در کارخانه (فیلم)
سرعت گرداب در بلعیدن اجسام + فیلم
کوه طلا معلق در فضا؛ چقدر به استخراج آن نزدیکیم؟!
سرعت وزش باد در زاهدان به 40 کیلومتر بر ساعت رسید
کوه طلا معلق در فضا؛ چقدر به استخراج آن نزدیکیم؟!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1402 ساعت 09:552024-02-18اقتصادي

کره ای ها سرعت استخراج لیتیوم را 3 برابر کردند


پژوهشگران کره ای سرعت استخراج لیتیوم را با فناوری پلاسما 3 برابر کردند و با معرفی پلاسمای دی اکسید کربن به این فرآیند، سرعت استخراج لیتیوم را تا 27.

- پژوهشگران کره ای سرعت استخراج لیتیوم را با فناوری پلاسما 3 برابر کردند و با معرفی پلاسمای دی اکسید کربن به این فرآیند، سرعت استخراج لیتیوم را تا 27.

87 درصد افزایش دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیشرفت قابل توجهی در استخراج لیتیوم از تحقیقات اخیر پدید آمده است که پتانسیل بهبود چشم انداز انرژی جهانی را دارد.

به نقل از اس ای، مؤسسه فیوژن انرژی کره(KFE) با به نمایش گذاشتن مطالعه ای که به افزایش 3 برابری بازدهی استخراج لیتیوم در مقایسه با روش های معمولی دست یافته است، از جدیدترین پیشرفت خود رونمایی کرد.

این شاهکار که توسط تیم پژوهشگران این موسسه رهبری می شود، از طریق استفاده نوآورانه از فناوری پلاسمای مایکروویو دی اکسید کربن به دست آمد.

به گفته این تیم، پیامدهای این توسعه عمیق است و نویدبخش رفع چالش های حیاتی در تامین لیتیوم برای صنایع در حال رشد مانند خودروهای الکتریکی و ذخیره انرژی تجدیدپذیر است.

به گفته این تیم، از آنجایی که تقاضا برای لیتیوم همچنان در حال افزایش است که با انتقال شتابان به سمت راه حل های انرژی پایدار تقویت می شود، این رویکرد جدید نویدبخش پاسخگویی به نیازهای در حال تکا


برچسب ها: استخراج - لیتیوم - دی اکسید کربن - پلاسما - پژوهشگران - برابر - سرعت
آخرین اخبار سرویس:

کره ای ها سرعت استخراج لیتیوم را 3 برابر کردند

کره ای ها سرعت استخراج لیتیوم را 3 برابر کردند