مطالب مرتبط:
فرماندار فهرج تعداد پروژه های افتتاحی دهه فجر در این شهرستان را اعلام کرد
«هنربر» فرماندار جدید شهرستان میانه شد
هنربر فرماندار جدید شهرستان میانه شد
امام جمعه موقت یزد: مردم برای مجلس، نمایندگی امین و توانا انتخاب کنند
سی امین مجمع عمومی انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 17:152024-02-02سياسي

سی امین فرماندار شهرستان هشترود کیست؟


«فرید قشلاقی»، سرپرست سابق فرمانداری میانه به عنوان بیست و یکمین فرماندار هشترود پس از پیروزی انقلاب اسلامی و سی امین فرماندار از بدو تاسیس فرمانداری هشترود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از هشترود، امام جمعه هشترود  امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندار هشترود اظهارکرد: شرکت در انتخابات وظیفه همگانی است و حرکت بر خلاف منویات رهبری خطاست؛ بر همین اساس باید برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و راهپیمایی روز 22 بهمن امسال تلاش شود.

  حجت الاسلام حسن جعفریان افزود: دشمن در حال فضاسازی برای کاهش مشارکت در انتخابات پیش رو است و در برنامه های دهه مبارک فجر باید از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات دعوت شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: دستاورهای این نظام مقدس باید به صورت گسترده و بر اساس منویات رهبری تبیین شود و موفقیت ها و افتخارات به گوش جوانان برسد.

  محمدی افزود: دشمنان بر اساس ذائقه ایرانیان و به ویژه شیعیان در حال برنامه ریزی و تولید محتوا هستند تا جوانان ما را از طریق شبکه های اجتماعی مایوس کنند.

وی با تاکید بر اینکه تبیین خدمات دولت و تفکر مقاومت برای مقابله با دشمنان ضروری است، افزود: عَلَم جبهه مقاومت به پشتوانه ولایت فقیه، روزی در کل جهان برافراشته می شود در این آیین فرید قش


برچسب ها: فرماندار - هشترود - انتخابات - فرماندار هشترود - منویات رهبری - حضور حداکثری در انتخابات - فرماندار شهرستان هشترود
آخرین اخبار سرویس:

سی امین فرماندار شهرستان هشترود کیست؟

سی امین فرماندار شهرستان هشترود کیست؟