مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 11:352024-02-03اقتصادي

کاسبی با جنون «زیباجویی»!


«کاهش سن جراحی های زیبایی به 14 سال»! این تیتر خبری بود که طی روزهای اخیر سر و صدای زیادی به پا کرد.

موضوعی که طی سالیان اخیر اولین باری نیست که مطرح می شود، - کاهش سن جراحی های زیبایی به 14 سال ! این تیتر خبری بود که طی روزهای اخیر سر و صدای زیادی به پا کرد.

موضوعی که طی سالیان اخیر اولین باری نیست که مطرح می شود، اما هربار به اندازه بار اولی که اعلام شد، باعث تعجب اکثر افراد شده و برخی را هم به وادار به واکنش می کند؛ هرچند که به نظر می رسد همه این هیاهوها در نهایت پس از چند هفته تمام می شود تا روزی که احتمالا دختران و پسران بیشتری را با چسبی روی بینی در راه رفتن به مدرسه ببینیم! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تقریبا 60 سال از آغاز جراحی های پلاستیک در ایران می گذرد؛ اعمالی که در ابتدا برای رفع مشکلات سلامتی بود، اما این روزها در بیشتر موارد جنبه زیبایی پیدا کرده است.

جراحی زیبایی بینی، آمبولیکوپلاستی یا عمل زیبایی ناف، لیپوساکشن یا انواع جراحی های لاغری، کاشت عضله دوسر بازو در مردان، کاشت مو، جراحی زیبایی پلک و اسامی دیگری از این نوع اعمال که روز به روز هم به تعداد آنها و هم متقاضیان انجام شان اضافه می شود.

هرچند که به نظر می رسد هنوز هم جراحی زیبایی بینی متقاضیان بیشتری داشته باشد؛ متقاضیانی که دیگر طیف وسیعی از آنها را زنان تشکیل نمی دهند و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاسبی با جنون «زیباجویی»!

کاسبی با جنون «زیباجویی»!