مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 16:252024-01-27فرهنگي

اکران «آغوش باز» در چهارمین روز جشنواره فیلم فجر


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مشاور رسانه ای، صبح امروز، جمعه 6 بهمن 1402، آیین رونمایی از پوستر چهل ودومین جشنواره فیلم فجر و همچنین قرعه کشی فیلم های حاضر در این دوره از جشنواره برگزار شد تا سانس اکران فیلم ها در در کاخ جشنواره، - کاخ چهل ودومین جشنواره فجر، 15 بهمن با آغوش باز ساخته بهروز شعیبی همراه اهالی رسانه و منتقدان سینما خواهد بود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مشاور رسانه ای، صبح امروز، جمعه 6 بهمن 1402، آیین رونمایی از پوستر چهل ودومین جشنواره فیلم فجر و همچنین قرعه کشی فیلم های حاضر در این دوره از جشنواره برگزار شد تا سانس اکران فیلم ها در در کاخ جشنواره، مرکز همایش های برج میلاد و جلسه نقد و بررسی آن ها با حضور عوامل، مشخص شود.

در این مراسم با حضور کارگردانان و تهیه کنندگان فیلم های حاضر در جشنواره، خانواده سینما، اهالی رسانه و منتقدان برگزار شد و با حضور پیشکسوتان سینما، قرعه تمام فیلم ها انتخاب می شد.

اصغر شاهوردی پیشکسوت سینما و از اولین صدابرداران صحنه سینمای ایران، قرعه فیلم آغوش باز به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی علی سرتیپی را انتخاب کرد و این فیلم یکشنبه 15 بهمن 1402 در سانس سوم، در مرکز همایش های برج میلاد تهران نمایش داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران «آغوش باز» در چهارمین روز جشنواره فیلم فجر

اکران «آغوش باز» در چهارمین روز جشنواره فیلم فجر