مطالب مرتبط:
247 هزار نفر در پویش ملی سلامت در ملارد غربالگری شدند
سلامت انتخابات خط قرمز نظام است/ مجلس قوی تر در گرو مشارکت گسترده تر
شرکت بیش از 29 هزار درگزینی در پویش سلامت
پس لرزه های راهبرد انتخاباتی جبهه اصلاحات /2 چهره شاخص در لیست مخالفان بیانیه/ باید راهبرد مشارکت مشروط انتخاب می شد/اشتباه جبهه ملی دوم تکرار شده است
اولین پویش ملی پدر و فرزندان ایرانی آغاز شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 16:052024-01-24پزشكي

مشارکت 81 درصدی قزوینی ها در پویش ملی سلامت


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اشاره به نتایج اجرای پویش سلامت در استان قزوین گفت: در پویش ملی سلامت 81 درصد افراد بالای 18 سال غربالگری شدند و تقریبا 99 درصد جمعیت روستایی و بیش از 75 درصد جمعیت شهری استان در این پویش شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، جلال رحمانی در نشست خبری که ظهر امروز با محوریت برگزاری پویش ملی آموزش تغذیه و ارتقای سلامت با رویکرد حساس سازی، آموزش و اطلاع رسانی در سالن اجتماعات معاونت بهداشت قزوین برگزار شد، بیان کرد: یک پویش ملی سلامت را در ماه های گذشته پشت سر گذاشتیم که با محوریت شناسایی بیماران مبتلا به دیابت و فشار خون بالا اجرا شد.

وی افزود: دو بیماری دیابت و فشار خون بالا از بیماری های خاموشی هستند که تا عوارض آن در فرد ایجاد نشود شخص متوجه بیماری خود نمی شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین تصریح کرد: متاسفانه سن بیماری دیابت و فشار خون هم تا حدودی پایین آمده است لذا این پویش برای همه افراد بالای 18 سال در سراسر کشور اجرا شد.

وی با اشاره به نتایج اجرای پویش سلامت در استان قزوین گفت: در پویش ملی سلامت 81 درصد افراد بالای 18 سال ارزیابی شدند و تقریبا 99 درصد جمعیت روستایی و بیش از 75 درصد جمعیت شهری استان در این پویش شرکت کردند که دستاوردهای بسیار خوبی داشت و بیماران دارای


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی قزوین - دانشگاه علوم پزشکی - پویش ملی - قزوین - سلامت - معاون بهداشتی - پویش
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 81 درصدی قزوینی ها در پویش ملی سلامت

مشارکت 81 درصدی قزوینی ها در پویش ملی سلامت