مطالب مرتبط:
میدان صنعت، باقی خواهد ماند/کوچک سازی جزیره میدان در دستور کار شهرداری
میدان «صنعت» باقی خواهد ماند/ کوچک سازی جزیره میدان در دستورکار شهرداری
میدان «صنعت» باقی خواهد ماند
میدان صنعت، همچنان میدان صنعت خواهد ماند
میدان «صنعت» باقی خواهد ماند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 19:052024-01-27اقتصادي

میدان صنعت جمع آوری نمی شود


میدان صنعت به عنوان یکی از میدان های اصلی غرب پایتخت به لحاظ وجود مراکز تجاری، اداری، درمانی و آموزشی درسال های گذشته با حجم تردد خودرو های شخصی مواجه شده و همین مسئله بار ترافیکی را درمعابر منتهی به این میدان تحمیل کرده است.

- شهردار منطقه 2 ضمن تکذیب خبر منتشر شده درباره تخریب میدان صنعت، گفت: عملیات اجرایی در این میدان برای کوچک سازی جزیره میدان با هدف تسهیل در تخلیه بار ترافیکی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، مهدی صالحی، شهردار منطقه 2، گفت: میدان صنعت به عنوان یکی از میدان های اصلی غرب پایتخت به لحاظ وجود مراکز تجاری، اداری، درمانی و آموزشی درسال های گذشته با حجم تردد خودرو های شخصی مواجه شده و همین مسئله بار ترافیکی را درمعابر منتهی به این میدان تحمیل کرده است.

وی افزود: از این رو در 5 سال گذشته طرح های مطالعاتی ترافیکی این میدان انجام و 11 سناریو جهت ساماندهی ترافیک عبوری مورد بررسی قرار گرفت که با استفاده از مدل سازی ترافیکی بوسیله نرم افزار های تخصصی، سناریوی برتر انتخاب شد.

صالحی با بیان این که براساس مطالعات کارشناسی مشخص شد، حجم تخلیه خودرو در معابر منتهی به میدان به خصوص در بلوار خوردین و بزرگراه شیخ فضل الله بیشتر از حجم ورودی است و 5 خط نهایتا به 2 یا 1 خط در میدان می رسد، گفت: علی رغم برنامه ریزی زمان بندی چراغ راهنمایی


برچسب ها: میدان - بار ترافیکی - ترافیک - ترافیکی - شهردار منطقه 2 - شهردار منطقه - تردد خودرو
آخرین اخبار سرویس:

میدان صنعت جمع آوری نمی شود

میدان صنعت جمع آوری نمی شود