مطالب مرتبط:
فکر می کردیم از اجرای ما استقبال نشود | تلاش گروه برای رسیدن به اجرا برای من بزرگترین جایزه است
استقبال دولت رییسی از ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات مجلس خبرگان
از همکاری منطقه ای برای مبارزه با تروریسم استقبال می کنیم
استقبال از غرفه ایران در جشنواره بین المللی فرهنگ و غذای نیروی هوایی پاکستان
استقبال وزارت خارجه لبنان به رای صادره از سوی دادگاه لاهه درباره رژیم صهیونیستی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 11:202024-01-28فناوري

استقبال کاربران از سرویس اعتباری تپسی


آبان سال گذشته بود که تپسی از راه اندازی سرویس پرداخت اعتباری خود با نام تپسی پی خبر داد تا کاربرانش بتوانند بدون پرداخت هزینه از خدمات این تاکسی اینترنتی استفاده و در پایان ماه بدهی خود را تسویه کنند.

پس از گذشت یک سال از راه اندازی این سرویس، تپسی اعلام کرده که خدمت جدیدش هم اکنون برای 40 درصد از کاربران فعال در دسترس است.

  نگار عرب مدیر ارتباطات سازمانی تپسی در این باره گفت: یکی از اهداف اصلی تپسی، شناسایی و رفع نیاز کاربران است.

داده های ما نشان می داد که به طور میانگین از هر 5 تراکنش روزانه، یک تراکنش به خطا منجر می شود؛ آنچه موجب اتلاف زمان کاربران و در نتیجه تجربه بد آن ها است.

بنابراین تصمیم گرفتیم تا با فراهم کردن امکان پرداخت اعتباری در محصولاتمان، افزایش رضایت کاربران را رقم بزنیم.

وی افزود: از مزیت های پرداخت اعتباری می توان به عدم نیاز کاربران برای مراجعه به درگاه پرداخت و وارد کردن اطلاعات بانکی در هر سفر اشاره کرد.

علاوه بر این، ممکن است همه ما به طور موقت موجودی حساب کافی برای استفاده از خدمات عمومی نداشته باشیم.

خوشحالیم که اعلام کنیم راه حل پرداخت اعتباری در همین مدت کوتاه موجب افزایش قابل توجه سفرهای ما شده است.


برچسب ها: کاربران - پرداخت - اعتباری - تپسی - راه اندازی - سرویس - تاکسی اینترنتی
آخرین اخبار سرویس:

استقبال کاربران از سرویس اعتباری تپسی

استقبال کاربران از سرویس اعتباری تپسی