مطالب مرتبط:
سفیر ایران در آفریقای جنوبی: رای دادگاه لاهه چالش جدی برای حامیان اسراییل است/اختصاصی
حمله پهپادی مقاومت به تاسیسات دریایی اسراییل
احتمال حمله سنگین اسراییل به حزب الله
توهم تازه وزیر دارایی اسراییل درباره غزه
توصیه یک حقوقدان به سربازان ارتش اسراییل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 19:452024-01-28بين الملل

گروگان اسراییل


واقعیت این است که «بایدن» خود گروگان لابی صهیونیست ها و سازمان یهودی  ـ صهیونیستی اِپک در نیویورک است، در حالی که در سراسر جهان مردم هر روز اعتراض های خود را علیه جنایات دولت صهیونیستی اسراییل ادامه می دهند.

- واقعیت این است که بایدن خود گروگان لابی صهیونیست ها و سازمان یهودی  ـ صهیونیستی اِپک در نیویورک است، در حالی که در سراسر جهان مردم هر روز اعتراض های خود را علیه جنایات دولت صهیونیستی اسراییل ادامه می دهند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالقاسم قاسم زاده در یادداشتی در روزنامه اطلاعات نوشت: دادگاه بین المللی لاهه که آن را مهم ترین مجمع حقوقی جهانی می شمارند با بررسی شکایت دولت آفریقای جنوبی برای محکومیت دولت اسراییل و ممانعت از ادامه نسل کشی در فلسطین، رأی اولیه خود را صادر کرد و این پرونده در مسیر بررسی و اعلان رأی نهایی این دادگاه بین المللی قرار گرفت.

به نظر اغلب کارشناسان سیاسی و حقوق بین الملل، اعلان علنی صدور این رأی از سوی دادگاه لاهه موفقیتی برای دولت آفریقای جنوبی و مردم فلسطین است؛ آن هم در حالی که نماینده رسمی دولت رژیم صهیونیستی(اسراییل) در جلسات حضور داشت و پاسخگوی سخنان وزیر خارجه آفریقای جنوبی در دفاع از دادخواست ارائه شده به دادگاه بود.


برچسب ها: صهیونیست - صهیونیستی - اسراییل - صهیونیست ها - بین المللی - گروگان - دولت
آخرین اخبار سرویس:

گروگان اسراییل

گروگان اسراییل