مطالب مرتبط:
امیرعبداللهیان: مستشاران نظامی ما همچنان در کنار سوریه خواهند ماند
امیرعبداللهیان با اشاره به شهادت مستشاران ایرانی در سوریه: هیچ اقدام رژیم صهیونیستی بدون پاسخ نمانده
امیرعبداللهیان: در مسیر مبارزه با تروریسم در کنار سوریه خواهیم ماند
امیرعبداللهیان: در مبارزه با تروریسم در کنار سوریه خواهیم ماند
دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه سوریه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 بهمن 1402 ساعت 19:552024-02-11بين الملل

امیرعبداللهیان: مستشاران ما در کنار سوریه خواهند ماند


وزیر امور خارجه ایران امروز در نشست خبری در دمشق با بیان اینکه هیچ اقدام رژیم صهیونیستی در منطقه بدون پاسخ نمانده، گفت: امنیت کشورهای منطقه دغدغه مشترک ایران و سوریه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه که در سوریه حضور دارد، عصر امروز (یکشنبه 22 بهمن) پس از دیدار با فیصل مقداد وزیر خارجه این کشور در نشست خبری مشترک با همتای خود پاسخگوی سوالات خبرنگاران رسانه های داخلی و خارجی شدند.

در این نشست امیرعبداللهیان اظهارداشت: خرسندم که در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصت دیدار با آقای بشار اسد و همتای خودم آقای فیصل را داشتم.

در دیدار با آقای اسد در خصوص آخرین تحولات منطقه دیدگاه های تهران و دمشق مورد بررسی قرار گرفت و همچنین در دیدار با آقای مقداد بر پیگیری توافقات روسای جمهور دو کشور تاکید کردیم.

وی گفت: اطمینان داریم با توجه به اراده رهبران دو کشور و تلاش های هیأت وزیران سوریه و ایران در آینده نزدیک شاهد پیشرفت های قابل توجه اقتصادی، گردشگری و صنعتی بین دو کشور خواهیم بود.

دعوت آیت الله رییسی از بشار اسد برای سفر به ایران امیرعبداللهیان افزود: همچنین امروز حامل دعوت رسمی و کتبی آقای رییسی رییس جمهور کشورمان از آقای اسد برای دیداری رسمی از ایران بودم.


برچسب ها: امیرعبداللهیان - وزیر امور خارجه - دیدار - وزیر امور خارجه ایران - سالگرد پیروزی انقلاب - امور خارجه - پیروزی انقلاب اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: مستشاران ما در کنار سوریه خواهند ماند

امیرعبداللهیان: مستشاران ما در کنار سوریه خواهند ماند