موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
عملیات جدید آمریکا در دریای سرخ
ادعای رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا: خواهان وخامت اوضاع در دریای سرخ نیستیم
واشنگتن: هدف آمریکا تشدید تنش ها در دریای سرخ نیست
رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا: خواهان تشدید تنش ها در دریای سرخ نیستیم
آمریکا خواهان تشدید تنش ها در دریای سرخ نیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 19:052024-01-27بين الملل

فقیرترین کشور جهان چگونه آمریکا و ناتو را در دریای سرخ درمانده کرده است؟


روزنامه نگار آمریکایی با اشاره به این که اقدامات یمنی ها در دریای سرخ نقطه عطفی تاریخی و مایه درماندگی آمریکا است! گفت: ما از یکی از فقیرترین کشورهای جهان صحبت می کنیم که با یکی از نیرومندترین ارتش های جهان یعنی آمریکا و از حیثی با ناتو درگیر شده است.

- روزنامه نگار آمریکایی با اشاره به این که اقدامات یمنی ها در دریای سرخ نقطه عطفی تاریخی و مایه درماندگی آمریکا است! گفت: ما از یکی از فقیرترین کشورهای جهان صحبت می کنیم که با یکی از نیرومندترین ارتش های جهان یعنی آمریکا و از حیثی با ناتو درگیر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، توماس فایز ، روزنامه نگار آمریکایی، در گفت وگویی می گوید: کاری که انصارالله یا در کل یمنی ها در حال انجام آن هستند به عنوان یک نقطه عطف تاریخی و تحول آفرین در عصر نوین ثبت خواهد شد.

ما درباره یکی از فقیرترین کشورهای جهان صحبت می کنیم که با یکی از نیرومندترین ارتش های جهان یعنی آمریکا و در کل با ناتو درگیر شده است و پیروز نیز شده است.

پاسخ آمریکا و ناتو یک شکست کامل بود.

آمریکایی ها هیچ ابزاری برای شکستن محاصره ای که یمنی ها به راه انداخته اند ندارند، مگر این که حمله زمینی همه جانبه ای کنند که برای آمریکا نیز یک فاجعه خواهد بود و آمریکایی ها نیز این را به خوبی می دانند.


برچسب ها: روزنامه نگار آمریکایی - آمریکا - روزنامه نگار - کشورهای جهان - فقیرترین - یکی از - دریای سرخ
آخرین اخبار سرویس:

فقیرترین کشور جهان چگونه آمریکا و ناتو را در دریای سرخ درمانده کرده است؟

فقیرترین کشور جهان چگونه آمریکا و ناتو را در دریای سرخ درمانده کرده است؟