مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 13:052024-01-28اقتصادي

بهره برداری 10 پروژه عمرانی در شهرک های صنعتی گرمسار و آرادان


سرپرست شهرک ها و نواحی صنعتی منطقه گرمسار گفت: به مناسبت دهه فجر، 10 پروژه عمرانی و زیرساختی در شهرک های صنعتی گرمسار، ایوانکی و آرادان با مجموع اعتباری به مبلغ 231 میلیارد و 297 میلیون ریال افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدتقی سلطانی، سرپرست شهرک ها و نواحی صنعتی منطقه گرمسار ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی، 10 پروژه عمرانی و زیرساختی در شهرک های صنعتی گرمسار، ایوانکی و آرادان با مجموع اعتباری به مبلغ 231 میلیارد و 297 میلیون ریال افتتاح می شود.

وی افزود: عملیات خاکی و جدول گذاری توسعه کارگاهی 12/9 هکتاری با اعتبار 85 میلیارد و 500 میلیون ریال، منبع بتنی 2 هزار مترمکعبی به مبلغ 64 میلیارد و 444 میلیون ریال و اجرای شبکه آب در فاز 47 هکتاری با هزینه 39 میلیارد و 382 میلیون ریال ازجمله پروژه های قابل افتتاح در شهرک صنعتی گرمسار است.

سرپرست شهرک ها و نواحی صنعتی منطقه گرمسار تصریح کرد: عملیات خاکی در فاز توسعه، تهیه، حمل و نصب 65 تیر روشنایی و تهیه و نصب علائم راهنمایی و رانندگی در شهرک گرمسار از دیگر پروژه هایی هستند که در ایام دهه فجر امسال به بهره برداری می رسند.

سلطانی ادامه داد: نصب لوله های هوادهی خط 2 تصفیه خانه، تهیه و نصب علائم راهنمایی و رانندگی و حفاری و لوله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری 10 پروژه عمرانی در شهرک های صنعتی گرمسار و آرادان

بهره برداری 10 پروژه عمرانی در شهرک های صنعتی گرمسار و آرادان