مطالب مرتبط:
رییس سازمان امور مالیاتی: برای اصناف کیسه ندوختیم/ رد پای فولادی ها در فرار مالیاتی
اصناف فعال در حوزه کشاورزی را تقویت می کنیم
سیمرغ مردمی به جشنواره فیلم فجر باز می گردد/ فروش تقریبی تمام بلیت های جشنواره
نصب و ارتقای 117 سایت ارتباطی خوزستان در دولت مردمی سیزدهم
ضرورت استفاده از ظرفیت نخبگان خراسان شمالی در امور مردمی سازی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 19:052024-02-07اقتصادي

نتایج شکایات مردمی از اصناف مشخص شد


بر اساس نمودار نتایج شکایات پیگیری شده از سوی بازرسان اصناف در 10 ماهه امسال حدود 23 درصد رضایت شاکی را در پی داشته، 31 درصد غیرمتخلف شناخته شدند و 27 درصد متخلف بوده اند و بیشترین آمار تخلفات نیز مربوط به گرانفروشی، - بر اساس نمودار نتایج شکایات پیگیری شده از سوی بازرسان اصناف در 10 ماهه امسال حدود 23 درصد رضایت شاکی را در پی داشته، 31 درصد غیرمتخلف شناخته شدند و 27 درصد متخلف بوده اند و بیشترین آمار تخلفات نیز مربوط به گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور صورت حساب بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی 10 ماهه سال 1402 بیش از دو میلیون و 300 هزار فقره بازرسی انجام شد و رویکرد اصلی بازرسان در این دوره، شکایت محور بوده است.

بر اساس نمودار نتایج شکایات پیگیری شده از سوی بازرسان اصناف در 10 ماهه سال 1402، حدود 23 درصد رضایت شاکی را در پی داشته، 31 درصد غیرمتخلف شناخته شدند و 27 درصد متخلف بوده اند.

همچنین 19 درصد این پرونده ها در دست بررسی است.

همچنین در این دوره بیشترین آمار بازرسی به ترتیب مربوط به خراسان رضوی، فارس، تهران و اصفهان بوده است.

در این میان در 10 ماه ابتدایی سال 1402، بیش از 112 هزار فقره پرونده تخلف (معادل 4.

9 درصد از بازرسی های انجام شده) به تعزیرات حکومتی و مراجع ذی صلاح ارجاع شده است.


برچسب ها: درصد - متخلف - بازرسان - شکایات - اصناف - نمودار - پیگیری
آخرین اخبار سرویس:

نتایج شکایات مردمی از اصناف مشخص شد

نتایج شکایات مردمی از اصناف مشخص شد