مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 بهمن 1402 ساعت 20:502024-02-09سياسي

لزوم توجه به افزایش رفاه زائران و انجام به موقع پروازها در تصمیم گیری ها


تصمیم گیری ها در پیک تعطیلات پیش رو می بایست با رویکرد افزایش رفاه مسافران و زائران رضوی و انجام به موقع پروازها انجام شود.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان هواپیمایی گفت: تصمیم گیری ها در پیک تعطیلات پیش رو می بایست با رویکرد افزایش رفاه مسافران و زائران رضوی و انجام به موقع پروازها انجام شود.

محمد محمدی‎ بخش در نشست کمیته امنیت و حفاظت با حضور محمود امانی بنی، مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی با اشاره به پیک تعطیلات بهمن و اسفندماه امسال و رویکرد مردم نسبت به سفرهای زیارتی اظهار کرد: از آنجا که در پیک مناسبت های مذهبی قرار داریم، بخش گسترده ای از مردم تمایل به زیارت و سفر به مشهد دارند.

وی اضافه کرد: از همین حیث سیاست گذاری، هماهنگی و تصمیم گیری ها در پیک تعطیلات پیش رو می بایست با رویکرد افزایش رفاه مسافران و زائران رضوی، انجام به موقع پروازها و اطلاع رسانی لحظه ای به مسافران باشد.

محمدی بخش با تقدیر از اقدامات فرودگاه مشهد در زمینه انجام منظم پروازها در پیک های مسافری تصریح کرد: در پیک تعطیلات پیش رو نیز می طلبد مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی همچون گذشته به اقدامات خود نسبت به انجام منظم پروازها و افزایش رفاه و کیفیت خدمات رسانی به زائران رضوی ادامه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به افزایش رفاه زائران و انجام به موقع پروازها در تصمیم گیری ها

لزوم توجه به افزایش رفاه زائران و انجام به موقع پروازها در تصمیم گیری ها