مطالب مرتبط:
برتری دانشگاه علوم پزشکی تهران در تولید بیشترین مقالات کاربردی در کشور
اجلاس سران بدمینتون آسیای مرکزی به میزبانی شهر جهانی یزد برگزار شد
سخنرانی قالیباف در اجلاس شورای عالی استان ها آغاز شد
برنامه زمانبندی تکمیلی انتخاب واحد نیمسال دوم سال تحصیلی دانشگاه آزاد اعلام شد + جدول
پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد بدون آزمون در دانشگاه خواجه نصیر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 11:502024-02-01اقتصادي

ایجاد سه مجموعه اجلاس روسای دانشگاه ها در کشور


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از ایجاد سه مجموعه اجلاس روسای دانشگاه ها در کشور خبر داد و گفت: این مراکز در تپه عباس آباد، سیستان و بلوچستان و دانشگاه بوعلی ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی زلفی گل پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه دانشکده شیمی و علوم نفت و فاز دوم دانشکده مهندسی در دانشگاه بوعلی سینا اظهار کرد: امروز شاهد شهرک دانشگاه بوعلی هستیم که افتخار آموزش عالی و شهر همدان است و باید بدانیم این مهم نتیجه عمر بزرگان بوده که قدردان آنها هستیم.

وی با اشاره به اینکه در هر سفر استانی 60 تا 150 میلیارد تومان از اعتبارات وزارت نفت برای تکمیل و احداث پروژه ها بهره مند می شویم که قدردان وزارت نفت هستیم گفت: وزارت نفت به دانشکده شیمی و علوم نفت همدان نگاه ویژه دارد و از این مجموعه حمایت خواهد کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه ساختن بسیار سخت است و خراب کردن راحت ادامه داد: یادمان باشد هرگاه تصمیمی گرفتیم که منشا تخریب است، بدانیم برای ساختن آن زحمات زیادی کشیده شده است.

وی با بیان اینکه در اکثر دانشگاه های کشور اتفاقات خوبی در حال وقوع است و دولت نگاه ویژه ای به دانشگاه دارد افزود: امروز در سه جای کشور مجموعه اجلاس روسای دانشگاه ها را ایجاد می کنیم که در دانشگاه بوعلی، سیستان و بلوچستان و


برچسب ها: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه - تحقیقات و فناوری - روسای دانشگاه ها - وزارت نفت - دانشکده شیمی - دانشکده
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد سه مجموعه اجلاس روسای دانشگاه ها در کشور

ایجاد سه مجموعه اجلاس روسای دانشگاه ها در کشور