مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 17:402024-02-05بين الملل

یاییر لاپید: بن گویر یک دلقک خطرناک است


رهبر اوزیسیون اسراییل در سخنانی وزیر امنیت داخلی این رژیم را دلقک خطرناک توصیف کرده و از نتانیاهو خواسته است او را برکنار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با ادامه دار شدن جنگ در غزه، اختلاف میان سران صهیونیست نیز روز به روز گسترش می یابد و اخیرا نیز حملات کلامی سران اپوزیسیون اسراییل علیه ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی این رژیم افزایش یافته است.

به نوشته روزنامه عبری زبان یدیعوت احارانوت، در این راستا یاییر لاپید نخست وزیر سابق و رهبر اپوزیسیون اسراییل در سخنانی در جمع هم حزبی هایش گفته است که بنیامین نتانیاهو باید ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی اسراییل را برکنار کند.

یاییر لاپید با بیان اینکه بن گویر یک دلقک خطرناک است، تأکید کرد: اگر مدیریت مسجدالاقصی و قدس همچنان در دست بن گویر باقی بماند، اوضاع در ماه رمضان به حد انفجار خواهد رسید .

کرانه باختری هر ساله در ماه رمضان شاهد خیزش فلسطینی ها است و امسال که مصادف با جنگ غزه است، نگرانی ها در میان مقامات اسراییلی دو چندان شده است.

چندی پیش نیز ایتمار بن گویر با این ادعا که دولت کنونی آمریکا به دنبال کمک های بشردوستانه به مردم غزه است، گفت که اگر دونالد ترامپ رییس جمهور این کشور بود، شرایط کاملا متفاوت و بهتر بود.


برچسب ها: یاییر لاپید - اسراییل - خطرناک - اپوزیسیون - نتانیاهو - وزیر - بنیامین نتانیاهو
آخرین اخبار سرویس:

یاییر لاپید: بن گویر یک دلقک خطرناک است

یاییر لاپید: بن گویر یک دلقک خطرناک است