مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 بهمن 1402 ساعت 18:202024-02-09اجتماعي

تماشای پیشرفت های کشور، برای نوجوانان امیدآفرین است


درست روایت نکرده ایم و گاهی به جای روایت پیشرفت به کاستی ها پرداخته ایم، اگر پیشرفت های کشور دیده نشود امید در نوجوانان خاموش خواهد شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ماهشهر، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش امروز در اردوی راهیان پیشرفت اظهار کرد: پیشرفت های کشور به برکت خون شهدا قابل توجه است و تحلیلگران اذعان می کنند که پیشرفت ایران در این 45 سال شگفت انگیز بوده است.

  وی افزود: درست روایت نکرده ایم و گاهی به جای روایت پیشرفت به کاستی ها پرداخته ایم، اگر پیشرفت های کشور دیده نشود امید در نوجوانان خاموش خواهد شد، اردوهای راهیان پیشرفت در حقیقت امید آفرین است و نشان می دهند ما کجا بوده ایم و به کجا رسیده و سوخت پر انرژی ما برای ادامه مسیر خواهد بود.

  صحرایی ادامه داد: سمپادی ها امروز با شعار هر سمپادی آماده خدمتگزاری برای رفع یک نیاز کشور دارند رشد می کنند، باید بدانند ما کجا بوده ایم و به کجا رسیده ایم.

  وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: انصافا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این کار بزرگ و اقدام بی سابقه عملکرد ستودنی داشته و ما به عنوان دولت وظیفه داریم کمک کنیم و آنچه مربوط به ماست جبران کنیم.

  وی در پایان گفت: اشتیاق دانش آموزان نشان می دهد خوشنود و خرسند داشتند، من هم تجربه سوار شدن بر روی ناو را امروز با دانش آموزان به دست آو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماشای پیشرفت های کشور، برای نوجوانان امیدآفرین است

تماشای پیشرفت های کشور، برای نوجوانان امیدآفرین است