مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 19:002024-01-28اقتصادي

قوانین خلق الساعه یکی از مشکلات اصلی است


استاندار فارس در نشستی با نمایندگان اتحادیه های کشاورزی، دامداری و باغداری خواستار مشارکت این اقشار برای افزایش بهره وری، مشارکت با یکدیگر در قالب شرکت های کشت و صنعت و ارائه شیوه های جدید تأمین منابع مالی شد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس در نشستی با نمایندگان اتحادیه های کشاورزی، دامداری و باغداری خواستار مشارکت این اقشار برای افزایش بهره وری، مشارکت با یکدیگر در قالب شرکت های کشت و صنعت و ارائه شیوه های جدید تأمین منابع مالی شد.

محمدهادی ایمانیه امروز (هشتم بهمن ماه) در جمع نمایندگان اتحادیه های کشاورزان، دامداران، باغداران و زنبورداران استان فارس، گفت: اندیشیدن به فقرا و کمک به آنها، جلوگیری از احتکار و دزدی و پرداخت وجوه شرعی و عمران و آبادانی در جوامع مسلمان از سفارش های دین اسلام است.

بنابراین تربیت فرزندان و آموختن شیوه های زندگی به نسل های بعدی باید براساس مکتب بزرگ و غنی اسلام و با توجه به الگوهای شاخص این سلسله پاک و معصوم باشد.

او با بیان اینکه مسؤولان وظیفه دارند شرایط و محیط را برای فعالیت این قشر هموار کنند، گفت: دغدغه و نگرانی هایی که این قشر دارند قطعاً اهمیت دارد و پیگیری می کنیم تا مشکلات کمتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین خلق الساعه یکی از مشکلات اصلی است

قوانین خلق الساعه یکی از مشکلات اصلی است