مطالب مرتبط:
کاهش 90 درصدی هزینه پاکسازی پسماندهای ساختمانی با سامانه مدیریت هوشمند پسماند
 کاهش 90 درصدی هزینه پاکسازی پسماندهای ساختمانی با سامانه مدیریت هوشمند پسماند
کاهش 90 درصدی هزینه پاکسازی پسماند های ساختمانی با سامانه مدیریت هوشمند پسماند
رییس اتاق بازرگانی ارومیه: تنش های خلیج فارس و دریای سرخ هزینه تردد کشتی های ایرانی از این مسیر را دو برابر افزایش داده / کامیون های ایرانی هم در مرز ترکیه 14 روز معطل می شدند که با رایزنی های استاندار ایرانی با والی ترک به 6 روز کاهش یافته
تنوع روش های پرداخت خارجی به کاهش هزینه ها منجر می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 13:352024-01-29سياسي

کاهش هزینه پاکسازی پسماندهای ساختمانی با سامانه ایرانی


یک شرکت دانش بنیان موفق به طراحی و تدوین سامانه مدیریت هوشمند پسماندهای عمرانی و ساختمانی شده که هزینه پاکسازی پسماندها را تا زیر 10 درصد کاهش داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی، فعالیت های ساختمانی و عمرانی در هر جامعه امری اجتناب ناپذیر بوده و میزان آن رابطه مستقیم با وضعیت اقتصادی و اجتماعی آن جامعه دارد.

مدیریت پسماندها (ناشی از تخریب، ساخت و ساز ساختمانی و عمرانی ) به دلیل حجم بالای تولید و پتانسیل آلایندگی، جزء لاینفک مدیریت پسماند شهری است.

از این جهت، شهرداری ها باید در راستای وظایف محوله بر اساس قانون مدیریت پسماندها مصوبه سال 1383 مجلس شورای اسلامی و آیین نامه اجرایی مصوب هیات دولت و شیوه نامه ابلاغی از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور، نسبت به مدیریت پسماندهای عمرانی و ساختمانی اقدام کنند.

در این راستا یک شرکت دانش بنیان نرم افزاری را طراحی و پایلوت آن را طی دو سال در شهر قم احداث کرد و تناقضات و نواقص آن را در نرم افزار رفع کرد و هم اکنون این سامانه در شهرهای مختلفی همچون کرج، اصفهان، رشت، شیراز، تهران، ساوه، کاشان و خمین مستقر و در حال بهره برداری است.


برچسب ها: مدیریت پسماند - پسماندها - پسماند - ساختمانی - مدیریت - عمرانی - ساخت
آخرین اخبار سرویس:

کاهش هزینه پاکسازی پسماندهای ساختمانی با سامانه ایرانی

کاهش هزینه پاکسازی پسماندهای ساختمانی با سامانه ایرانی