مطالب مرتبط:
100هزار سری جهیزیه بین نیازمندان کشور توزیع شد
سردار سلیمانی: توزیع بیش از 35 میلیون بسته معیشتی در بین نیازمندان کشور
سردار سلیمانی: توزیع بیش از 35 میلیون بسته معیشتی در بین نیازمندان کشور
مدیر کل ورزش و جوانان زنجان در مجمع انتخاباتی هیأت تنیس استان: ارزیابی عملکرد هیأت ها در نتایج و دستاوردهایی است که به دست می آید
13 پروژه توزیع نیروی برق در نهبندان به بهره برداری رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 بهمن 1402 ساعت 08:152024-02-08فناوري

خدمات رایانش ابری و توزیع محتوای کشور ارزیابی می شود


رییس آزمایشگاه IT پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از پروژه ملی ارزیابی خدمات رایانش ابری در راستای پایش استانداردهای خدمات شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

- رییس آزمایشگاه IT پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از پروژه ملی ارزیابی خدمات رایانش ابری در راستای پایش استانداردهای خدمات شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رایانش ابری، مدلی است که به ارائه دسترسی آسان، توزیع شده و فراگیر به منابع محاسباتی تجمیعی و مشترک قابل پیکربندی، می پردازد.

در رایانش ابری قابلیت های مبتنی بر فناوری اطلاعات به عنوان خدماتی که بدون نیاز به دانش دقیق از فناوری های زیر ساختی و کمترین چالش مدیریتی در دسترس قرار می گیرد، ارائه می شود.

با توجه به این موضوع، یکی از مسائل مهم تمرکز چالش های امنیتی بر فناوری های نوین است و باید تأکید شود اگر چه رویکردهایی جهت بهبود امنیت سامانه های ابری وجود دارد اما راهکاری جامع، متناسب با پیاده سازی رایانش ابری در دولت الکترونیک، وجود نداشته است.

رایانش ابری خدمات گسترده ای را در برمی گیرد که هر روز کاربران با آن سر و کار دارند.

این شامل خدمات مصرف کننده مانند Gmail یا پشتیبان گیری از عکس در تلفن هوشمند شماست، یا سرویس هایی که به شرکت های بزرگ امکان می دهد همه داده های خود را میزبانی کرده و تمام برنامه های خ


برچسب ها: رایانش ابری - ارتباطات و فناوری اطلاعات - فناوری اطلاعات - اطلاعات - پژوهشگاه ارتباطات - ارتباطات و فناوری - فناوری
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رایانش ابری و توزیع محتوای کشور ارزیابی می شود

خدمات رایانش ابری و توزیع محتوای کشور ارزیابی می شود