مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 16:502024-01-31اقتصادي

واکنش جبلی به انتقادها درباره بودجه 24 هزار میلیاردی صدا و سیما


جبلی رییس سازمان صدا و سیما تصریح کرد: بودجه ای که در برنامه به این سازمان اختصاص یافته بر اساس جدول تکالیف تولید است و ما حق اضافه کردن حقوق و دست مزد همکارانمان را بدون کسب موافقت دولت نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس سازمان صدا و سیما درباره افزایش بودجه صدا و سیما، گفت: ما حق اضافه کردن حقوق و دستمزد همکارانمان را بدون کسب موافقت دولت نداریم.

پیمان جبلی در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ما وظیفه سنگینی در قبال شاغلان و بازنشستگانی که عمرشان را برای تولید برنامه در صدا و سیما صرف کرده اند، داریم.

وی اضافه کرد: این سازمان بیش از 60 هزار کارمند شاغل و بازنشسته دارد که این تعداد کارمند شامل خریدخدمتی ها و انواع قراردادها می شود.

رییس سازمان صدا و سیما تصریح کرد: بودجه ای که در برنامه به این سازمان اختصاص یافته بر اساس جدول تکالیف تولید است و ما حق اضافه کردن حقوق و دست مزد همکارانمان را بدون کسب موافقت دولت نداریم.

جبلی یادآور شد: طی بیش از دو سال گذشته تلاش بر این بوده تا جایی که می توانیم از مجاری قانونی و اختیارات سازمان برای کمک به همکارانمان استفاده کنیم.

وی افزود: آنچه به عنوان بودجه سازمان صدا و سیما برای سال 1403 در نظر گرفته شده هم برای پرداخت حقوق و دستمزد همکاران و بازنشستگان ما در سازمان است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش جبلی به انتقادها درباره بودجه 24 هزار میلیاردی صدا و سیما

واکنش جبلی به انتقادها درباره بودجه 24 هزار میلیاردی صدا و سیما