پرده تازه ای از گرداب مجازی - سلبریتی«کوروش کمپانی» اسم رمز پرده تازه ای از گرداب ویرانگر مرجعیت فضای مجازی و تبلیغات برخی چهره های شناخته شده یا همان سلبریتی های معروف است که حالا به پرونده ای قطور با صفی طولانی از مال باختگان فریب خورده مبدل شده است. - کوروش کمپانی اسم رمز پرده تازه ای از گرداب ویرانگر مرجعیت فضای مجازی و تبلیغات برخی چهره های شناخته شده یا همان سلبریتی های معروف است که حالا به پرونده ای قطور با صفی طولانی از مال باختگان فریب خورده مبدل شده است. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه صبح نو در ادامه سرمقاله شماره امروز خود نوشت: در اینگونه موارد همه چیز از یک کمپین گسترده نامتعارف و غیر عادی در فضای مجازی آغاز می شود. قیمت هایی به مراتب نازل تر از نرخ جاری فروش گوشی موبایل در بازار و موج استقبال سلبریتی های علاقمند به مشارکت در کمپین های تبلیغاتی که از دریافت وجه از شرکت های غیرمعتبر سودجو هیچ گونه مسئولیتی در قبال فریب خوردگان و مخاطبان یا دنبال کنندگان خود نخواهند داشت. مطابق روال همیشگی متهم اصلی درست در زمان رسوایی پروژه متواری شده و حالا دنبال کننده شخصیت های مشهور مجازی از خود می پرسند که چه کسی مسئول جبران خسارت آنان خواهد بود؟ مرجعیت فضای مجازی و برخی چهره های سلبریتی ازجمله عوامل بروز اینگونه کلاهبرداری ها است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |