مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1402 ساعت 08:502024-02-17سياسي

کارگرانی که با انتخابات امید به ایرانی بهتر دارند...


این روزها هر چه به انتخابات نزدیک تر می شویم حال و هوای بیشتری را در مردم می بینیم , صحبت از انتخابات به نقل محافل تبدیل شده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری این روزها هر چه به انتخابات نزدیک تر می شویم حال و هوای بیشتری را در مردم می بینیم , صحبت از انتخابات به نقل محافل تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزها در هر جمعی وارد می شویم سخن از انتخابات است، انتخاباتی که سرنوشت یک کشور و استان را رقم می زند.

پیر و جوان هم ندارد، حتی کسانی هم که به سن قانونی نرسیده اند کنجکاوی های خود را دارند.

چیزی تا برگزاری انتخابات نمانده است، انتخاباتی که از آن مردمی است که به خاطر نظام پای صندوق های رای حاضر می شوند، البته با انتخاب فرد شایسته و متخصص قطعا اوضاع تغییر خواهد کرد.

البته در کنار سایر اقشاری که مطالباتی را از کاندیدای اصلح دارند قشر کارگر هم مطالباتی دارند که انتظارشان از کسی که قرار است با رای بالای مردم به عنوان نماینده انتخاب شود توجه به این قشر است.

نماینده به فکر قشر کارگر باشد یکی از کارگرانی که هر روز در یکی از میدان های شهر در جستجوی کار می نشیند، می گوید: انتخابات یک وظیفه ای است که نمی توان از آن غافل شد، کسی باید راهی مجلس شود که درد همه مردم از جمله قشر کارگر را بفهمد نه اینکه فقط روی صندلی مجلس بنشیند و به فکر اطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگرانی که با انتخابات امید به ایرانی بهتر دارند...

کارگرانی که با انتخابات امید به ایرانی بهتر دارند...