مطالب مرتبط:
منطقه 8 رنگ انقلاب اسلامی گرفت
فیلم/ مه گرفتگی به رنگ صورتی که تابحال ندیده اید!
تاثیر رنگ لوازم التحریر بر یادگیری دانش آموزان
ببینید | مه گرفتی فوق العاده زیبا به رنگ صورتی
تجمع سرمایه گذاران یک شرکت خودرویی در تاکستان رنگ خون گرفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 17:452024-02-03سياسي

فجر رنگ ها


تزیین مدرسه و کلاس ها با کاغذهای رنگی و پرچم های سه رنگ اولین نشانه نزدیکی دهه فجر بود! حتی بچه های ابتدایی که چیزی از تقویم و تاریخ نمی دانستند، - تزیین مدرسه و کلاس ها با کاغذهای رنگی و پرچم های سه رنگ اولین نشانه نزدیکی دهه فجر بود! حتی بچه های ابتدایی که چیزی از تقویم و تاریخ نمی دانستند، با دیدن آن همه تنوع رنگ آن هم در روزگار تک رنگی و تیره پوشی، دو ریالی شان می افتاد که انگار راستی راستی پای جشن و سرور و شیرینی در میان است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،مهدی نورمحمدزاده در یادداشتی نوشت: دهه فجر و جشن هایش، از جمله موضوعاتی است که همه ما به نوعی با آن رابطه و حتی خاطره داشته ایم.

اما جالب است که با گذشت زمان و رشد نسل های جدید، نگاه، تفسیر و حتی تعلق خاطر نسبت به این رسم و آیین هم تفاوت هایی کرده است.

برای هم نسلان من که سال های کودکی و نوجوانی شان در دهه شصت و هفتاد گذشته، معنای دهه فجر نوعی جشن و سرور فرهنگی و عمومی بود که جذابیت و شیرینی جشن های آن، قواعد خشک و رسمی مدارس را به هم می زد و فضای پرشور و هیجانی را برایمان خلق می کرد.

اشارات ذیل نگاهی است دوباره، به برخی نوستالژی های دهه فجر نوجوانان دهه شصت و هفتاد.

تزیین مدرسه و کلاس ها با کاغذهای رنگی و پرچم های سه رنگ اولین نشانه نزدیکی دهه فجر بود! حتی بچه های ابتدایی که چیزی از تقویم و


برچسب ها: دهه فجر - ابتدایی - نزدیکی - رنگی - راستی - تقویم - تاریخ
آخرین اخبار سرویس:

فجر رنگ ها

فجر رنگ ها