مطالب مرتبط:
استخدام کارمند اداری و منشی اداری در تهران
استخدام کارمند اداری (دبیرخانه) در پاشا پخش آرشام تهران در تهران
استخدام کارمند اداری در احمد آباد مستوفی تهران
استخدام کارمند اداری و کارشناس ارتباط با مشتری در تهران
استخدام کارمند اداری در قم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 12:402024-02-03سياسي

بداخلاقی اداری یکی از مصادیق فساد است


نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه یکی از فسادهایی که کمتر به آن توجه می شود اما آسیب زاست بداخلاقی اداری است گفت: توجه به اخلاق در اجرای قانون مسئله مهمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان در سالن جلسات استانداری اظهار کرد: عدالت جان مایه حرکت اسلامی بود و مردم نیز برای تحقق عدالت قیام کردند.

وی با بیان اینکه در عرصه سیاسی باید حضور مردم بیشتر شود و اگر این اتفاق رخ ندهد عدالت محقق نمی شود گفت: راهی برای تحقق عدالت بدون مردم وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه ظهور منجی عالم بشریت نیز برای تحقق عدالت در جهان است افزود: در آستانه انتخابات افرادی که برای عدالت می اندیشند مساوی است با تلاش برای مشارکت.

وی با بیان اینکه مبارزه با فساد وظیفه اصلی دستگاه قضاست و معتقدم تعداد اظهار نظرهای قوه قضاییه نشان از تسلط این مجموعه به کار دارد خطاب به مسئولان این دستگاه گفت: مصداق فساد تنها مواردی مانند رشوه و رانت نیست بلکه بداخلاقی اداری را هم شامل می شود.

شعبانی با بیان اینکه دستگاه قضا مصمم به مبارزه با فساد است و اولویت نیز بر این بوده اما یکی از فسادهایی که کمتر به آن توجه می شود اما آسیب زاست بداخلاقی اداری است عنو


برچسب ها: عدالت - نماینده ولی فقیه - نماینده ولی فقیه در همدان - نماینده ولی فقیه در استان - آیت الله حبیب الله شعبانی - رییس کل دادگستری استان - به گزارش خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

بداخلاقی اداری یکی از مصادیق فساد است

بداخلاقی اداری یکی از مصادیق فساد است