مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1402 ساعت 10:202024-02-18سياسي

کنفرانس امنیتی مونیخ امروز به پایان می رسد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شصتمین کنفرانس امنیتی مونیخ با موضوع چشم انداز های نظم جهانی، نقش و جایگاه اروپا در عرصه های دفاعی و امنیتی و دلالت های امنیتی تغییرات اقلیمی از تاریخ 27 بهمن در شهر مونیخ با حضور نمایندگان سیاسی، - شصتمین کنفرانس امنیتی مونیخ در حالی امروز به کار خود پایان می دهد که موسسین آن، امروز یکی از عوامل اصلی جنگ افروزی و بی ثباتی در سطح جهان هستند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شصتمین کنفرانس امنیتی مونیخ با موضوع چشم انداز های نظم جهانی، نقش و جایگاه اروپا در عرصه های دفاعی و امنیتی و دلالت های امنیتی تغییرات اقلیمی از تاریخ 27 بهمن در شهر مونیخ با حضور نمایندگان سیاسی، امنیتی، دفاعی و اقتصادی کشور ها و سازمان های بین المللی آغاز شد و امروز به پایان می رسد.

فلسفه اصلی شکل گیری این کنفرانس، جلوگیری از تکرار درگیری های نظامی مانند جنگ جهانی دوم و ایجاد بستری برای گفتگو و دیپلماسی بود.

اکنون پس از 60 سال از بنیاد این نشست سالانه، مؤسس آن یعنی آلمان خود رویکرد نظامی را در اولویت قرار داده و فعالانه در جنگ اوکراین و روسیه مشارکت کرده و یا با توقف عملیات نظامی توسط رژیم صهیونیستی در مناطق اشغالی فلسطین مخالفت و در دادگاه لاهه به نفع این رژیم وارد عمل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفرانس امنیتی مونیخ امروز به پایان می رسد

کنفرانس امنیتی مونیخ امروز به پایان می رسد