مطالب مرتبط:
میزان بارش برف و باران در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
انتقاد از وضعیت کهگیلویه و بویراحمد و برخی بدعت ها در شورای وحدت
انتقاد نامزد انتخاباتی از وضعیت کهگیلویه و بویراحمد و برخی بدعت ها در نشست شورای وحدت
فعالیت 27 کمیته دهه فجر انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد
آبرسانی پایدار به 105 روستای کهگیلویه و بویراحمد با اجرای طرح جهاد آبرسانی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 11:202024-01-28اجتماعي

ثبت بیش از 18 هزار مورد تصادف در معابر درون شهری کهگیلویه و بویراحمد


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادفات و حوادث رانندگی در معابر درون شهری استان افزایش 10 درصدی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، جابر پیوست از رشد 10 درصدی تصادفات و حوادث رانندگی در سال جاری خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه 18 هزار و 874 مورد تصادف در معابر درون شهری استان رخ داد که این آمار در مدت مشابه سال گذشته 17 هزار و 224 مورد بود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به افزایش 19 درصدی تصادفات جرحی گفت: سال گذشته آمار تصادفات یک هزار و 64 مورد که در سال جاری به یک هزار و 292 مورد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: مصدومین حوادث رانندگی یک هزار و 585 نفر است که نسبت به یک هزار و 343 نفر سال گذشته افزایش 15 درصدی داشته است.

این مسوول در خصوص تصادفات خسارتی گفت: سال گذشته 16 هزار و 141 مورد حوادث خسارتی بوده که با رشد 10 درصدی به 17 هزار و 565 مورد رسید.

پیوست از وجود 21 نقطه حادثه خیز در معابر درون شهری استان خبر داد و گفت: از این تعداد 10 نقطه در یاسوج، پنج نقطه در گچساران و پنج در دهدشت است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی افزود: بلوار شهید هرمزپور، بلوار شهید قرنی، مادوان، بلوار بنسنجان و شهید ولی پور، بلوار ارم، پل سوم بشار، بلوار بله زار، بلوار انقلاب، روبروی قبرستان زیرتل،


برچسب ها: تصادفات و حوادث رانندگی - پلیس راهنمایی و رانندگی - معابر درون شهری - حوادث رانندگی - کهگیلویه و بویراحمد - تصادفات - رانندگی
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 18 هزار مورد تصادف در معابر درون شهری کهگیلویه و بویراحمد

ثبت بیش از 18 هزار مورد تصادف در معابر درون شهری کهگیلویه و بویراحمد